۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۷۴۶
استاندار اصفهان:

سیاست خارجی بدون عقب نشینی از خط قرمزها ادامه خواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ استاندار اصفهان، گفت: با پایداری بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت مذاکرات بدون عقب نشینی از مواضع اصولی و خط قرمزها ادامه خواهد یافت.
رسول زرگرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان، گفت: با توجه به گذشت یک سال از عمر دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی تأمین نیازهایی چون امنیت، آرامش، ‌همفکری،  هم افزایی و همکاری در صدر اولویت های دولت قرار گرفته است.

 

استاندار اصفهان افزود: خوشبختانه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با توصیه های ایشان و به برکت امام زمان(عج)،‌ هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به جزیره‌ای امن در میان اقیانوس پرتلاطم و نا امن منطقه تبدیل شده است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه افزایش تحمل جریانات سیاسی و همکاری مسالمت آمیز، ‌آرام آرام در حال شکل گیری است و دیگر عدم تحمل جریانات سیاسی و گروه های مختلف وجود نخواهد داشت.

 

زرگرپور ادامه داد: این مسأله در استانی همچون اصفهان که امنیت و آرامش آن برای کل کشور تأثیر گذار است، حائز اهمیت است.

 

استاندار اصفهان برگزاری جلسات با احزاب و گروه ها مرکب از اصلاح طلبان و اصولگرایان که هر سه ماه یکبار تشکیل می شود را در مسیر رسیدن به این هدف اعلام کرد.

 

مدیر ارشد استان، موضوع تورم و رکود زمان تحویل دولت را بسیار شکننده و سخت دانست و عنوان کرد: هم اکنون تورم نقطه به نقطه 6/14 و تورم کلی به 35 درصد کاهش یافته است.

 

وی با بیان این که امسال رونق اقتصادی هدف اصلی دولت است، افزود: با این روند ثبات اقتصادی اتفاق خواهد افتاد.

 

زرگرپور همچنین با اشاره به طرح ملی سلامت خاطر نشان کرد: بودجه این طرح از محل افزایش حامل های انرژی تأمین می‌شود و یارانه پرداختی به بخش بهداشت طی 24 ساعت در استان اصفهان،‌ حدود 200 میلیون است.

 

وی افزایش 25 درصدی زایمان طبیعی، افزایش حضور پزشکان متخصص و همچنین کاهش مبلغ پرداختی توسط بیمار به 10 درصد و در روستاها به 5 درصد را از نتایج این طرح برشمرد.

 

استاندار اصفهان اظهار داشت: مبحث پزشک خانواده نیز با سرعت پیگیری می شود و شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

 

وی همچنین با اشاره به مباحث سیاست خارجی، اذعان داشت: با پایداری بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت مذاکرات بدون عقب نشینی از مواضع اصولی و خط قرمزها ادامه خواهد یافت.

 

زرگرپور در خصوص مواد مخدر نیز خاطر نشان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت همگانی است و وضعیت حال حاظر رضایت بخش نمی باشد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات