۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۱۵۹۵۱
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

پیشبرد اهداف استکبار در عراق به دست پسماندهای رژیم صدام صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، گفت: داعش در جریان اخیر عراق ظاهر قضیه است و پیشبرد اهداف دشمن به دست پسماندهای رژیم صدام است که با اتحاد خود منطقه را اشغال کردند.
مدير حوزه علميه خواهران آذربايجان غربي

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: گروه های تکفیری که امروزه در عراق، لبنان و سوریه فعالیت می کنند مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند و به نفع آن ها تلاش می کنند.

 

وی افزود: دست پرورده های مستکبران از نام های تکفیری، توحیدی و القاب اسلامی بسیار جذاب برای پیشبرد جنایت های خود استفاده می کنند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به فتوای آیت الله سیستانی خاطر نشان کرد: مبارزه با جنایتکاران وظیفه قشر خاصی نیست بلکه وظیفه ای همگانی است که مقابل جنایت و کشت و کشتار آن ها ایستادگی کنند.

 

وی آگاه سازی مردم و تبیین توطئه های دشمن برای آحاد جامعه را از وظایف خطیر روحانیت یاد کرد و گفت: داعش در جریان اخیر عراق ظاهر قضیه است و پیشبرد اهداف دشمن به دست پسماندهای رژیم صدام است.

 

حجت الاسلام فخری اضافه کرد: پسماندهای رژیم صدام همان پسماندهای بعثی است که امروز متحد و منسجم شدند و منطقه را اشغال کردند.

 

وی ایجاد اختلاف بین مسلمانان به ویژه ایجاد فضای اختلافی در عراق را به منظور جلوگیری از استقرار دولت مقتدر در عراق دانست.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که در کنار ایجاد اختلاف میان مسلمانان شرایط پیچیده تری نیز وجود دارد که قابل مشاهده نیست، خاطر نشان کرد: رسیدن به وضعیت مطمئن به لحاظ تسهیلات، منابع مالی و احساس استقلال از جمله اهداف حمله به منطقه است.

 

حجت الاسلام فخری با اشاره به اهداف دشمن در خصوص ایجاد اختلاف بین مسلمانان گفت: جنگ طایفه ای بزرگترین هدف دشمن است که مسلمانان باید به عنوان یک خطر بزرگ متوجه آن باشند.

 

وی اظهار داشت: فتواهای گروه های تکفیری که بدون مبنای مشخص اجتهادی صادر می شود کلیت مذاهب فقهی را مورد تهدید و حمله قرار می دهد که می تواند موجب نا آرامی در کشور های اسلامی باشد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان تأکید کرد: دولت و مردم ارتش را حمایت کنند تا شاهد پیروزی منطقه و شکست مستکبران عالم باشیم./1301/ت302/ب4

ارسال نظرات