۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۱۵۹۹۷
عضو ارشد حزب الله لبنان:

گروه‌های تکفیری به سرنوشت صهیونیست‌ها دچار می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، با تاکید به دچار شدن گروه‌های تکفیری به سرنوشت رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت، خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان پیش از همگان از خطر جریان‌های تکفیری برای لبنان و سایر کشورها آگاه شد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در منطقه عین قانا برگزار شد، با بیان اینکه ماشین‌های بمب گذاری شده، افراد انتحاری و هجوم داعش و جبهه النصره به منطقه عرسال تلاش‌های متنوع تکفیری‌ها برای ضربه زدن به وحدت و یکپارچگی لبنان است، گفت: حزب الله پیش از همگان از خطر گروه‌های تکفیری و تجمع تروریست‌ها در مناطق مرزی لبنان آگاه شد و به مقابله با آنها پرداخت.

 

وی جانفشانی نیروهای مقاومت اسلامی و ارتش لبنان در مبارزه با تکفیری‌ها را پلی برای بازگشت آرامش و امنیت به لبنان دانست و اظهار داشت: مقاومت اسلامی با کمک ارتش لبنان توانست این کشور را از فتنه‌ای بزرگ نجات داده و توطئه‌های خطرناک گروه‌های تروریستی را ناکام بگذارد.

 

این عضو ارشد حزب الله افزود: با وجود عبور لبنان از مرحله خطر در مقابله با تروریسم، توطئه‌های گروهای تکفیری و تروریستی همچنان پابرجاست و به همین دلیل دولت لبنان باید با کمک جریان‌های بزرگ سیاسی از قبیل 8 و 14 مارس با طراحی استراتژی ملی برای مقابله مستمر با تروریسم آماده باشد.

 

حجت الاسلام قاووق با تاکید بر عدم نتیجه بخش بودن فشارها برای خارج شدن حزب الله از سوریه، عنوان کرد: تا زمانی که حاشیه منطقه قلمون سوریه شاهد تحرکات تکفیری‌ها باشد لبنان با خطر مواجه است. مقاومت اسلامی همانگونه که تجاوزگران صهیونیست را با شکست مواجه کرد، گروه‌های تکفیری را نیز به سرنوشت صهیونیست‌ها دچار می‌کند.

 

وی حضور مقاومت اسلامی در لبنان را مانعی اساسی با اهداف صهیونیسم و تروریسم برشمرد و خاطرنشان کرد: با حفظ معادله ارتش، مقاومت و ملت لبنان، این کشور محال است که به حیات خلوت تکفیری‌ها برای تشکیل خلافتی تروریستی تبدیل شود./983/ب902/د

ارسال نظرات