۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۱۶۰۳۱
رییس مجمع علمای صور لبنان:

داعش پروژه‌ای آمریکایی صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای لبنان داعش را پروژه‌ای آمریکایی، صهیونیستی توصف کرد که همه جریان‌های سیاسی و دینی لبنان را با خطر جدی مواجه کرده است.
شيخ علي ياسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای خواستار حفظ استقلال ارتش لبنان از سوی همه گروه‌های سیاسی، گفت: سربازان ربوده شده از سوی گروه‌های تروریستی باید بدون هیچ پیش شرطی آزاد شوند.

 

وی حراست از سه گانه مقاومت، ارتش و ملت لبنان را تنها راه مصون داشتن لبنان از گزندهای مختلف برشمرد و گفت: لبنان باید هرچه سریع‌تر شاهد انتخاب رییس جمهوری کارآمد و مقبول از سوی همه گروه‌ها باشد تا بدین وسیله لبنان در مسیر آرامش و امنیت گام بردارد.

 

این عالم لبنانی با ابراز امیدواری برای تبدیل سخنان سعد الحریری، رییس جریان 14 مارس به اقدامات عملی و تلاش در راستای حفظ یکپارچگی ملت لبنان از سوی این جریان، عنوان کرد: داعش پروژه‌ای آمریکایی، صهیونیستی است که تهدیدی جدی برای همه جریان‌های سیاسی و دینی لبنان است.

 

حجت الاسلام علی یاسین در ادامه ایستادگی شجاعانه ملت فلسطین در نوار غزه را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: مقاومت اسلامی در نوار غزه توانست رژیم صهیونیستی را به جنگ‌افزارها و توانایی‌های نظامی مدرن خود شکست دهد./983/ب903/د

ارسال نظرات