۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۱۶۱۸۶

راه‌اندازی پویش حمایت از مردم غزه در مالزی

خبرگزاری رسا ـ سازمان‌های غیردولتی مالزی، اقدام به راه‌اندازی پویش (کمپین) تحریم شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی مدافع این رژیم کردند.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان‌های غیردولتی مالزی در حمایت از مردم غزه و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به راه‌اندازی پویش (کمپین) تحریم شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی مدافع این رژیم کردند. این پویش که از روز 19 مرداد آغاز شده «ماه خشم امت» نام دارد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

 

در این پویش مردمی فست‌فود مک‌دانالد، قهوه استارباکس، بانک انگلیسی HSBC، کوکا کولا و شرکت چندملیتی نستله از سوی مسلمانان تحریم شده‌اند.

 

دلیل تحریم این شرکت‌ها حمایت آن‌ها از رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

 

شرکت‌کنندگان در این پویش تحریم با تجمع در مقابل رستوران‌ها و فروشگاه‌های متعلق به این شرکت‌ها، پلاکاردهایی را در دست می‌گیرند و مشتریان آن‌ها را از ماهیت رژیم صهیونیستی و مدافعان آن‌ها آگاه می‌کنند.

 

عبدالله عبدالرحمان، مدیرعامل گروه «امان فلسطین» که از پیشگامان راه‌اندازی این پویش است، می‌گوید: ما از شرکت‌کنندگان در پویش تحریم خواسته‌ایم که از هرگونه رفتاری که منجر به عکس شدن نتایج این حرکت شود، حذر کنند.

 

رژیم صهیونیستی دور جدید حملات خود علیه غزه را از تاریخ 17 تیرماه آغاز کرد که تاکنون موجب کشته شدن حدود 2 هزار فلسطینی و زخمی و مجروح شدن حدود 10 هزار نفر شده است.

 

در نتیجه این حملات به نوار غزه که سال‌ها است تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد، مردم این منطقه در وضعیت وخیمی به سر می‌برند و حتی از امکانات اولیه زندگی یعنی آب آشامیدنی و تجهیزات پزشکی و درمانی محروم هستند./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات