۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۱۶۲۰۵
فرمانده ارتش لبنان:

تروریست‎ها درصدد تبدیل لبنان به عراق دیگری هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ارتش لبنان در سخنانی اعلام کرد که تروریست‎ها با به راه‎انداختن جنگ فرقه‎ای در لبنان قصد دارند این کشور را به عراق دیگری تبدیل کنند.
ژان قهوجي، فرمانده ارتش لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، ژان قهوجی، فرمانده ارتش لبنان در سخنانی اعلام کرد که تروریست هایی که شهر مرزی عرسال را اشغال کرده اند قصد دارند با به راه‎انداختن جنگ فرقه‎ای میان شیعه و سنی در لبنان این کشور را به عراق دیگری تبدیل کنند.
 
وی با بیان این که حضور تروریست ها در عراق و سوریه همچنان تهدید بزرگی برای لبنان محسوب می شود، تاکید کرد: ارتش لبنان به حملات خود علیه تروریست ها و خنثی کردن نقشه های آنان ادامه می دهد.
 
فرمانده ارتش لبنان خاطرنشان کرد که تروریست ها برای ایجاد اختلاف میان شیعیان و پیروان اهل سنت تلاش خواهند کرد. 
 
ژان قهوجی پیش از این نیز تاکید کرده بود که هدف تروریست ها از تصرف شهر سنی نشین عرسال ایجاد پایگاهی برای حمله به روستاهای شیعه نشین اطراف و شعله ور ساختن اختلافات فرقه ای است که به گفته وی در صورت محقق شدن نابودی لبنان را به همراه خواهد داشت.
 
فرمانده ارتش لبنان می گوید که پیش بینی های وی بر اساس اعترافات یکی از فرماندهان گروه تروریستی جبهه النصره، که دستگیری وی در روز 2 ماه آگوست میلادی حملات این گروه را به همراه داشت، صورت گرفته است./990/ب903/د
ارسال نظرات