۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۲۱۰
رییس بازرسی اداره کل اوقاف خراسان رضوی:

خبری ارزشمند است که ناظر به دیانت و مبتنی بر صداقت و حقیقت باشد

خبرگزاری رسا ـ رییس بازرسی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، گفت: خبری ارزشمند است که ناظر به دیانت و مبتنی بر صداقت و حقیقت باشد و اگر این گونه باشد، جامعه به سعادت واقعی دست خواهد یافت.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تجلیل از خبرنگاران عرصه وقف صبح امروز در محل تالار نور مشهد برگزار شد.

 

محمدرضا فعال، رییس بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به جایگاه قرآنی خبر و اطلاع رسانی، گفت: خداوند خود، منبع خبر و رسالت انبیا نیز خبررسانی برای نشان دادن راه صحیح تعالی و رشد جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به این حدیث امام صادق(ع) که می فرمایند اگر اخبار ما به مردم می رسید همه به سمت دین می آمدند، افزود: خبری ارزشمند است که ناظر به دیانت و مبتنی بر صداقت و حقیقت باشد و اگر این گونه باشد، جامعه به سعادت واقعی دست خواهد یافت.

 

رییس بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که رسانه ها و خبرنگاران با معرفی ارزش ها و نمایاندن نقایص و کمبودها زمینه رشد جامعه را فراهم می کنند، افزود: در زمینه وقف نیز، رسانه ها نقش بسزایی در رشد موقوفات و جهت دهی نیات واقفین دارند.

 

فعال خطاب به  اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی شما سبب می شود عوامل تهدید موقوفات در جامعه روشن و از سوء استفاده از موقوفات جلوگیری شود. شما همچنین می توانید از طریق جهت دهی نیات واقفان متناسب با موضوعات و نیازها و معضلات روز به شناخت و درمان معضلات اجتماعی کمک کنید./930/پ202/ب4 

ارسال نظرات