۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۱۶۲۷۳
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

ایجاد تنش بین مسلمانان خدمت به تکفیری‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با تاکید بر جدیت این جنبش در مبارزه با جریان‌های تکفیری گفت: ایجاد تنش بین شیعیان و اهل سنت خدمت به تکفیری‌هاست.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در در منطقه العباسیه برگزار شد، با اشاره به شهادت برخی از نیروهای ارتش این کشور در مقابله با گروه‌های تکفیری در منطقه عرسال، گفت: خون این شهدا لبنان را از آتش فتنه مذهبی نجات داد، آتشی که گروه‌های تکفیری و تروریستی از هر فرصتی برای برافروختن آن استفاده می‌کنند.
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان خواستار افزایش حمایت‌ها از ارتش لبنان به وسیله دو جریان 8 و 14 مارس شد و گفت: ارتش در مقابله با گروه‌های تروریستی باید علاوه بر حمایت مردمی، از جنگ‌افزارهای پیشرفته برخوردار باشد تا بتواند از فتنه‌گری تکفیری‌ها جلوگیری کند.
 
وی تاکید کرد: سربازان ارتش لبنان که از سوی تروریست‌ها به گروگان گرفته شده‌اند باید هرچه سریع‌تر آزاد شوند چرا که این امر اقتدار ارتش را دچار خدشه می‌کند. البته نباید با مذاکره و سهل انگاری درصدد تضعیف موضع دولت و ارتش لبنان شد.
 
نبیل قاووق با بیان اینکه برخی به اظهارات و اقدامات تحریک آمیز طایفه‌ای عادت کرده‌اند، گفت: هر اقدامی که منجر به ایجاد تنش بین شیعیان و اهل سنت و مسلمانان با پیروان سایر ادیان شود، خدمتی به گروه‌های تکفیری و در راستای اهداف دشمنان جهان اسلام است.
 
وی ادامه راه مقاومت اسلامی از سوی حزب الله را امری حتمی عنوان کرد و گفت: حزب الله در مبارزه با صهیونیست‌ها و مزدوران تکفیری‌شان هیچ تردیدی به خود را نمی‌دهد و اگر همه دنیا هم به کمک گروه‌های تکفیری بیایند با وجود مقاومت اسلامی جایی برای آنها در خاک لبنان نیست./983/ب902/د
ارسال نظرات