۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۱۶۳۴۲

مخالفت 52 درصد از مردم انگلیس با تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه

خبرگزاری رسا ـ نتایج یک نظرسنجی تازه صورت گرفته در انگلیس نشان داد که 52 از مردم این کشور با تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به غزه مخالف هستند.
حمله هوايي اسرائيل به غزه
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نظرسنجی صورت گرفته به وسیله روزنامه انگلیسی گاردین نشان می دهد که 52 درصد از مردم این کشور با تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مخالف هستند.
 
این در حالی است که 41 درصد از مردم انگلیس نیز اعلام کرده اند نظر آنان نسبت به رژیم صهیونیستی پس از حمله زمینی و هوایی این رژیم به نوار غزه بدتر شده است.
 
تنها 2 درصد از انگلیسی ها اعلام کرده اند که پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه نظر آنان نسبت به این رژیم مثبت‎تر شده است.
 
نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر می شود که دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس به علت محکوم نکردن تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه تحت فشار شدید افکار عمومی این کشور قرار دارد.
 
تعدادی از چهره های سیاسی در انگلیس، از جمله نمایندگان مجلس این کشور با انتقاد از این که دیوید کامرون در محکوم کردن جنایات اسرائیل کوتاهی کرده از دولت انگلیس خواسته اند که موضع سختگیرانه تری نسبت به رژیم اسرائیل اتخاذ کند.
 
موضع انفعالی دولت انگلیس در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه استعفای هفته گذشته سعیده وارسی، نخستین بانوی مسلمان عضو کابینه انگلیس را که به عنوان وزیر مشاور در دولت این کشور فعالیت می کرد به همراه داشت./990/ب903/د
ارسال نظرات