۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۱۶۳۴۵

توزیع تبلیغات داعش در پایتخت انگلیس

خبرگزاری رسا ـ هواداران داعش در انگلیس با توزیع برگه‎های تبلیغاتی در شهر لندن، پایتخت انگلیس از مسلمانان خواستند که به این گروه بپیوندند.
توزيع تبليغات داعش در لندن
 
به گزارش خبرگزاری رسا، هواداران انگلیسی گروه تروریستی داعش با توزیع برگه های تبلیغاتی در مرکز شهر لندن، پایتخت این کشور از مسلمانان خواستند که به این گروه بپیوندند.
 
در یکی از برگه های تبلیغاتی توزیع شده به وسیله هواداران داعش در انگلیس از مسلمانان خواسته شده که به گسترش خلافت اسلامی در سراسر دنیا کمک کنند.
 
عکس های منتشره از سوی شاهدان عینی هواداران گروه تکفیری داعش در محله شلوغ  Oxford Circus شهر لندن را نشان می دهند که در حال نمایش پوسترهایی در حمایت از خلافت اسلامی مطرح شده از سوی گروه داعش هستند. 
 
این در حالی است که بنیاد Quilliam، یکی از اندیشکده های مبارزه با افراط گرایی که در شهر لندن مستقر است اعلام کرد که توزیع کنندگان تبلیغات داعش در پایتخت انگلیس احتمالا با فرقه افراط گرای "المهاجرون" ارتباط دارند.
 
غفار حسین، یکی از محققان بنیاد Quilliam در این ارتباط تاکید کرد که با وجود حضور 500 شهروند انگلیسی در میان مبارزان گروه تروریستی داعش، تبلیغات این گروه تکفیری در شهر لندن تعجب برانگیز نیست./990/ب903/د
ارسال نظرات