۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۱۶۴۱۴

مصلای ورزقان به همت شهرداری تهران احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ مراحل احداث مصلای جامع شهر ورزقان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت شهرداری تهران در حال پی‌گیری است.
مصلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مهدوی، امام جمعه ورزقان عصر روز گذشته در دیدار با محمد باقر قالیباف شهردار تهران از تلاش‌ها و همکاری‌های دکتر قالیباف و شهرداری تهران در ساخت مصلی جامع ورزقان قدردانی کرد.


وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه، بسترسازی‌های مناسب برای ارتقای سطح معنوی و فرهنگی شهروندان ورزقان صورت گیرد و تصریح کرد: اتمام ساخت این پروژه دینی برنامه های فرهنگی، قرآنی و عبادی شهر با محوریت مصلای جامع اجرایی می شود.


حجت الاسلام مهدوی افزود: مصلای جامع ورزقان می‌تواند به الگوی مناسب بازسازی و مشارکت عملی در بازسازی مناطق زلزله زده کشور تبدیل شود که این مهم به همت شهرداری تهران به عینه به اثبات رسیده است.


همچنین کامران رحمتی، شهردار ورزقان در سخنانی ساخت مصلای جامع این شهر توسط شهرداری تهران، را باقیات الصالحات دانست و افزود: قبول مسؤولیت طراحی، ساخت و آماده‌سازی مصلای جامع ورزقان توسط شهرداری تهران، سند روشنی بر همدلی وشهرداری پایتخت از روند بازسازی شهر محروم و زلزله‌زده ورزقان است.


وی با اشاره به عزم جدی شهرداری ورزقان برای همراهی و مشارکت مؤثر در تسریع روند احداث مصلای جامع این شهر گفت: این شهرداری برای تسریع و اتمام هرچه سریع‌تر مراحل احداث مصلای جامع ورزقان تاکنون از هیچ گونه مشارکت و همکاری دریغ نکرده و در ادامه نیز به این همکاری‌ها ادامه خواهد داد.


رحمتی همچنین با تأکید بر این‌که بازسازی دوباره ورزقان و نشاط عمومی این شهر نیازمند همکاری و یاری تمامی مسؤولان کشوری و استانی است، افزود: احداث مصلای جامع ورزقان اگرچه توسط شهرداری تهران و بر اساس تعهدی که شهردار این شهر در روزهای وقوع زلزله داده بودند در حال پی‌گیری است با این حال شهر زلزله زده ورزقان در دیگر بخش‌ها و زیرساخت‌های شهری و منطقه‌ای نیازمند حمایت و مشارکت است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات