۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۱۶۵۵۱
استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی:

تضعیف شیعه و مقاومت اسلامی مهم‌ترین هدف جنگ افروزی اسرائیل در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که امروز استکبار جهانی از قدرت روز افزون شیعه و مقاومت اسلامی در جهان می‌ترسد، گفت:‌ اسرائیل با استفاده از کشتار مردم بی دفاع غزه و با استفاده از گروه های تکفیری به دنبال تضعیف فرهنگ ظلم ستیزانه شیعه و مقاومت اسلامی است.
مقاومت فلسطين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، آیت الله محمد ابراهیم ربانی مهمویی، استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در مسجد پایین شهر بیرجند در جمع مردم با بیان این که اسرائیل و آمریکا متوجه شده اند که سایر کشورهای اسلامی ملت شیعه ایران را برای انقلاب الگوی خود قرار داده و با استفاده از نیروهای مقاومت می خواهند ریشه ظلم را در منطقه بسوازنند، افزود: همین موضوع موجب هراس آمریکا و هم پیمانان آن شده و آنها با استفاده از گروه های تکفیری و راه انداختن جنگ در غزه به دنبال تضعیف مقاومت و شیعیان در جهان هستند.

 

وی با بیان این که آمریکا و اسرائیل هرگز نمی توانند نور اسلام را در قلب مردم خاموش کنند، ادامه داد: اسلام نور است و هر انسانی که دارای وجدان روشنی باشد حتی با مطالعه یک کلام از رهنمودهای امام علی(ع) اسلام آورده و با حقیقت اسلام آشنا می شود.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که بنیاد هیچ ستمی پایدار نیست، افزود: زمان تحقق وعده الهی نزدیک است و به زودی با ظهور آخرین ذخیره الهی بیناد تمامی ظلم ها و ستم ها از روی زمین برچیده خواهد شد.

 

آیت الله ربانی مهمویی با بیان این که مردم باید در این شرایط بیشتر از هر زمان دیگری بصیرت داشته و از بیان و دامن زدن به اختلافات فرقه ای و مذهبی جلوگیری کنند، گفت: اختلافات مذهبی شعله آتشی از جانب دشمن بر خیمه اسلام است و اگر مسلمانان با بی صبیرتی و کج فهمی خود این آتش را شعله ور تر کنند بدون شک خودشان و خیمه آنها یعنی اسلام خواهد سوخت.

 

وی با بیان این که مردم باید با وحدت نقشه شوم دشمن را در خصوص فرقه های تکفیری و کشتار مردم بی دفاع غزه به آنها باز گرداند، تاکید کرد: در حال حاضر وظیفه دینی مسلمانان ایجاب می کند که ملت بی دفاع فلسطین و سایر کشورهای اسلامی را تجهیز کنند.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که مردم باید با حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را خنثی کنند، ادامه داد: انسانیت حکم می کند که انسان باید همواره حامی مظلوم و دشمن ظالم باشد بنابراین کشورها و افرادی که در حال حاضر در مقابل جنایت های اسرائیل در غزه سکوت کرده اند هدفی جز خدمت به استکبار و جبهه باطل ندارند.

 

آیت الله ربانی مهمویی با بیان این که ملت های آزاده جهان هرگز مقاومت را تنها نخواهند گذاشت، افزود: غرب با حذف مقاومت اسلامی از منطقه می خواهد مانند گذشته ثروت های خدادی مسلمانان را به یغما برده  تا بتواند شکست ها و بحران های اقتصادی خود را در دنیا جبران کند.

 

وی با بیان این که در حال حاضر کشور در بعد داخلی در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیازمند تقویت است، گفت: مردم باید با حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی و فرزند آوری به تقویت هرچه بیشتر کشور کمک کنند.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان جنوبی یادآور شد: مردم خط مقدم دفاع از نظام هستند و باید همواره گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند تا به کشور آسیبی وارد نشود./968/پ202/ب4

ارسال نظرات