۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۱۶۶۰۲

مبلغ کویتی جنگ حماس با رژیم صهیونیستی را حرام خواند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مبلغان کویتی، جنگ حماس با رژیم صهیونیستی را به بهانه تعداد کمتر مسلمانان در برابر صهیونیست‎ها حرام اعلام کرد.
شيخ عثمان خميس از مبلغان کويتي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عثمان خمیس از مبلغان کویتی، جنگ مقاومت اسلامی با نظامیان صهیونیستی را غیر جایز توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه تعداد یهودیان در مقابل مسلمانان در فلسطین به مراتب بیشتر است، جنگ حماس با یهودیان جایز نیست.

 

وی افزود: از مسؤولان فلسطینی در غزه می خواهم تقوای الهی پیشه کرده و از کشتار مسلمانان جلوگیری کنند. اصل در جنگ این است که به پیروزی برسیم نه اینکه مسلمانان به قتل برسند.

 

عثمان خمیس با مقایسه تعداد شهدای محاصره غزه از سال 2006 تا 2008 تصریح کرد: محاصره به مراتب از جنگ بهتر است چرا که تعداد کشته ها بسیار کمتر از دوران جنگ است.

 

اما این سخنان با واکنش کاربران پایگاه های اجتماعی مواجه شد به گونه ای که یکی از این افراد نوشت: مسلمانان در طول تاریخ با تعداد بسیار کمتر به جنگ دشمنان رفتند به گونه ای که در غزوه موته، سه هزار مجاهد مسلمان به جنگ 200 هزار یهودی شتافتند و عقب نشینی نکردند.

 

یکی دیگر از کاربران نیز اظهار داشت: شیخ عثمان خدمت بزرگی به اشغالگران کرد به گونه ای که کانال دوم اسرائیل با استفاده از این سخنان به مقاومت می فهماند که شما قادر به ایستادگی در برابر صهیونیست ها نیستید./980/ب902/د

ارسال نظرات