۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۱۶۹۱۴
مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تدوین بسته اقتصادی برای موقوفات سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از تهیه بسته اقتصادی در راستای احیا و توسعه برای موقوفات استان خبر داد.
تدوین بسته اقتصادی برای موقوفات سیستان و بلوچستان
حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: به منظور احیا و توسعه برای موقوفات استان بسته اقتصادی تهیه می شود.
 
وی افزود: بسته اقتصادی موقوفات شامل اطلاعاتی می شود که با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اطلاعات جغرافیایی، آب و هوایی، موقعیت اقتصادی و تجزیه و تحلیل ظرفیت ها و پتانسیل موقوفه و آیتم های دیگر در فرمتی خاص جمع آوری می شود.
 
حجت الاسلام تدینی، گفت: اطلاعات خام به دست آمده پس از تجزیه و تحلیل و ارزیابی در اختیار کارشناسان بهره وری سازمان اوقاف و موسسات امکان سنجی اقتصادی قرار می گیرد تا در نهایت یک بسته اقتصادی کارآمد برای آینده کوتاه مدت و بلند مدت موقوفات تهیه شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: با تهیه بسته های اقتصادی برای موقوفات استان، نقشه راه برای اداره کل اوقاف استان با هدف توسعه و احیای موقوفات استان مشخص شده و در برنامه عملیاتی جاری سالانه و بلند مدت قرار می گیرد بدین نحو که با هرگونه تغییر در نوع نگرش مدیریتی، خدشه ای بر مسیر پیشرفت و خدمت رسانی بهینه موقوفات وارد نخواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری برای موقوفات شاخص استان این بسته اقتصادی تهیه شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، همچنین از آماده شدن بسته اقتصادی موقوفه زوارخانه زاهدان و دارالقرآن کریم خبر داد./1311/ت302/ب4
ارسال نظرات