۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۱۶۹۹۴
آیت الله نابلسی در دیدار با هیاتی از جامعه المصطفی؛

هدف از تضعیف محور مقاومت محاصره ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان تاکید کرد که آمریکا به دنبال تضعیف محور مقاومت و محاصره کردن ایران است تا رژیم صهیونیستی به ابر قدرت منطقه تبدیل شود.
ديدار آيت الله عفيف نابلسي با هيأتي از جامعه المصطفي العالميه آيت الله عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان در دیدار با گروهی از دانشگاه جهانی جامعه المصطفی قم به ریاست حجت الاسلام مهدوی فر، نایب رییس این جامعه گفت: آمریکا از هر فرصتی برای هدف قرار دادن ایران و محاصره این کشور اسلامی استفاده می‌کند.


وی افزود: تضعیف محور مقاومت برای آسوده بودن رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین هدف آمریکایی‌هاست که ایجاد فتنه‌های مختلف در منطقه برای رسیدن به این هدف است.


این عالم لبنانی ایستادگی محور مقاومت در برابر زیاده خواهی کشورهای استکباری و اشغالگر را سبب عصبانیت این کشورها دانست و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در سه سال گذشته با استفاده از ترفندهای مختلف تلاش کردند زیر ساخت‌های مقاومت اسلامی را نابود کنند اما شجاعت نیروهای مقاومت این توطئه را خنثی کرد.


آیت الله نابلسی با بیان اینکه آمریکا از اختلافات شیعه و سنی برای مصون داشتن رژیم صهیونیستی از گزند مسلمانان استفاده می‌کند، گفت: آمریکا تلاش دارد رژیم صهیونیستی را به ابر قدرت منطقه تبدیل کند تا هیچ کشوری توانایی تهدید آن را نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با تاسیس گروهی وحشی مانند داعش، آشوب و ناآرامی را در منطقه فراگیر کرد تا به دین اسلام و مقدسات آن خدشه وارد کند اما مقاومت اسلامی به عنوان تنها راهکار مقابله با گروه‌های تکفیری و صهیونیست‌ها به مسیر خود ادامه خواهد داد./983/ب902/د

ارسال نظرات