۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۱۷۰۸۲
همزمان با سالروز شهادت امام صادق؛

تجمع بزرگ حسینیان زنجان در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ حسینیان زنجان با عنوان «سربازان محرم» در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار می شود.
تجمع بزرگ حسینیان زنجان در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ولی الله کلامی زنجانی، رییس شورای هیئات مذهبی استان زنجان، امروز در جلسه شورای هیئات مذهبی زنجان از برگزاری تجمع بزرگ حسینیان زنجان خبر داد و گفت: این تجمع صبح روز جمعه برگزار می شود.

 

وی در ادامه افزود: این تجمع بزرگ که همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) برگزار می شود حضور حداکثری هیئات مذهبی و حسینیان زنجان را برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و غزه می طلبد تا همه با همراهی مسلمانان جهان به یاری این مردم ستمدیده بشتابیم.

 

رییس شورای هیئات مذهبی استان زنجان در پایان با بیان این که در این تجمع جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم خواهیم کرد، اظهار داشت: در بیانیه پایانی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین به گوش مردم جهان خواهیم رساند.

 

گفتنی است؛ بنابر اعلام مسؤولان برگزاری تجمع بزرگ سربازان محرم، این همایش ساعت 10:30 صبح روز جمعه از مقابل مسجد جامع زنجان به سمت میدان انقلاب زنجان برگزار خواهد شد./949/پ203/ب4

ارسال نظرات