۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۱۷۳۱۱

نصب پرچم فلسطین بر روی معروف‎ترین پل آمریکا در نیویورک

خبرگزاری رسا ـ مردم آمریکا با تظاهرات بر روی معروف‏ترین پل این کشور در شهر نیویورک ضمن اعلام حمایت از مردم غزه پرچم بزرگی از فلسطین را بر روی این پل نصب کردند.
پرچم فلسطين
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شهروندان آمریکایی در شهر نیویورک با تظاهرات بر روی پل بروکلین، معروف ترین پل این کشور، ضمن اعلام حمایت از مردم غزه اقدام به نصب پرچم بسیار بزرگ فلسطین بر روی این پل نمودند.
 صدها تن از شهروندان عادی و مدافعین حقوق بشر در آمریکا با حضور در این راه پیمایی اعتراض آمیز که "راه‌پیمایی برای فلسطین" نام داشت شعارهای ضد اسرائیلی سر دادند.
 حامیان آمریکایی مردم غزه در راه پیمایی خود بر روی پل بروکلین شهر نیویورک خواستار وضع تحریم علیه رژیم صهیونیستی و بایکوت کالاهای این رژیم در سطح جهانی به منظور افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی به رژیم صهیونیستی و مجبور کردن این رژیم به پایان اشغال سرزمین های فلسطینی شدند.
بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه و کاشانه خود از دیگر خواسته های حامیان مردم فلسطین در غزه بود.
تظاهرات کنندگان آمریکایی همچنین تظاهرات ضد اسرائیلی خود را با اعتراضات مردم شهر فرگوسن این کشور در اعتراض به قتل یک نوجوان سیاهپوست به دست پلیس آمریکا مقایسه کردند.
یوسمار تروجیلو، یکی از برگزارکنندگان تظاهرات حامیان فلسطین در شهر نیویورک آمریکا در این ارتباط گفت: آن چه که در غزه و شهر فرگوسن آمریکا می‌بینیم خشم مردمی است که احساس می‌کنند سال‌ها است سرکوب شده‌اند.
در هفته های اخیر چندین تظاهرات ضد اسرائیلی بزرگ در حمایت از غزه در شهر نیویورک آمریکا برگزار شده است./990/ب902/ک
ارسال نظرات