۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۱۷۶۰۲

افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه موقوفه در هفته دولت

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، گفت: همزمان با هفته دولت چهار پروژه موقوفه در شهرستان های استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
حجت الاسلام مصائبي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تبریک هفته دولت، افزود: همزمان با بزرگداشت هفته دولت چهار پروژه در شهرستان های مهاباد، خوی و تکاب افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

وی گفت: پروژه موقوفه شمزینان مهاباد با زیر بنای 800 متر مربع و حجم سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که امروز با حضور مسؤولان این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

حجت الاسلام مصائبی با بیان این که عملیات ساخت این پروژه موقوفه از سال 92 آغاز شده است، افزود: این مجتمع مسکونی تجاری در زمینی به مساحت 313 متر مربع به صورت چهار باب مغازه و 4 واحد مسکونی در دو طبقه احداث شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی مسجد روستای ساریچالو در شهرستان تکاب دیگر پروژه ای است که همزمان با بزرگداشت هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: این مسجد با زیربنای 200 متر مربع با هزینه 5/2 میلیارد ریال احداث شده و به بهره برداری خواهد رسید.

 

حجت الاسلام مصائبی در خصوص پروژه هایی که کنگ زنی می شوند، گفت: موقوفه میرزا ابراهیم آقا شهرستان خوی در زمینی به مساحت 441 متر مربع با سرمایه گذاری 36 میلیارد ریال به صورت 39 واحد تجاری، یک باب حسینیه با تمام تعلقات با زیربنای یک هزار و 815 متر مربع احداث خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: مدت زمان ساخت این پروژه موقوفه دو سال است که همزمان با هفته دولت با حضور مسؤولان شهرستان خوی کلنگ زنی شده و عملیات احداث آن آغاز می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی همچنین گفت: موقوفه حاج عزیز پریخان در شهرستان مهاباد همزمان با هفته دولت و با حضور مسؤولان اوقاف و شهرستان مهاباد کلنگ زنی خواهد شد.

 

حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 312 متر مربع به صورت آپارتمان 4 طبقه، 8 واحد مسکونی به زیربنای 1303 متر مربع احداث خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی مبلغ سرمایه گذاری این پروژه در طی 18 ماه 25 میلیارد ریال خواهد بود./936/ت302/ب4

ارسال نظرات