۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۱۷۶۳۴
تحلیل‌گر روزنامه صهیونیستی

مقاومت فراتر از ارتش 3 کشور عربی ظاهر شد

خبرگزاری رسا ـ تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحارونوت ضمن اشاره به موفقیت حماس در گرفتن توان رژیم صهیونیستی در جنگ فعلی، اظهار داشت: درگیری کنونی به یک بررسی سیاسی و نظامی جدید نیاز دارد.
مقاومت فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بن یشای تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحارونوت در اظهاراتی گفت: آنچه حماس و جهاد اسلامی درجنگ فعلی انجام دادند، ارتش 3 کشور مصر، اردن و سوریه در خلال جنگ‌هایشان با رژیم صهیونیستی انجام نداده بودند.

 

وی افزود: جنگ‎های پیشین توان رژیم صهیونیستی را به این حد نمی‌گرفت زیرا جنگ در خط مقدم بود اما گروههای مقاومت، جنگ فعلی را به داخل سرزمین‌های اشغالی کشاندند.

 

بن یشای در ادامه گفت که حماس و جهاد اسلامی در ابتدا در ضربه زدن به ارتش رژیم صهیونیستی و در وهله دوم به ساکنان سرزمین‌های اشغالی موفق بودند، در جنگهای قبلی رژیم صهیونیستی با ارتش مصر و یا غیره، هیچ اسرائیلی مجبور نشده بود از خانه خودش آواره شود و به پناهگاه برود. وی اشاره کرده است که پرتاب موشک‌های مقاومت همچنان بی‌امان ادامه دارد.

 

وی در پایان اعلام کرد که جنگ فعلی به یک بررسی سیاسی و نظامی جدید به دور از تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی نیاز دارد./994/د101/ک

ارسال نظرات