۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۱۷۶۷۸
در نامه‌ای به نیویورک تایمز؛

یهودیان ضد صهیونیسم نسل‎کشی مردم غزه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ صدها تن از یهودیان ضد صهیونیسم با انتشار نامه‎ای در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نسل کشی فلسطینیان غزه را محکوم کرده و خواستار بایکوت کامل اسرائیل شدند.
يهوديان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از یهودیان ضد صهیونیسم با انتشار بیانه‎ای اعتراض آمیز در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نسل کشی فلسطینیان غزه را محکوم کرده و خواستار بایکوت کامل اسرائیل شدند.
 در این بیانیه آمده است: ما به عنوان یهودیان بازمانده از نسل کشی نازی ها و نوادگان آنان به شدت کشتار فلسطینیان غزه، اشغال این منطقه و استعمار فلسطین تاریخی را محکوم می کنیم.
یهودیان ضد صهیونیسم در ادامه بیانیه اعتراض آمیز خود در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نوشته اند: ما همچنین ایالات متحده آمریکا را به دلیل ارسال کمک های مالی و سایر کشورهای غربی را به دلیل استفاده از ابزارهای دیپلماتیک برای جلوگیری از محکوم شدن اسرائیل در مجامع بین المللی محکوم می کنیم.  
بیانیه اعتراض آمیز یهودیان ضد صهیونیسم در واکنش به نامه الی ویزل، برنده جایزه نوبل ادبیات که در بسیاری از روزنامه های آمریکایی و اروپایی به چاپ رسیده و حماس در آن به "قربانی کردن کودکان" و شباهت به نازی ها متهم شده است، نگاشته شده است. 
در ادامه این بیانیه آمده است: ما از تحریف تاریخ در نامه الی ویزل که به خشم آمده و عصبانی هستیم، این نامه قصد دارد عملی ناموجه را توجیه کند: تلاش همه جانبه اسرائیل برای نابودی غزه و کشتار بیش از 2 هزار فلسطینی، از جمله صدها کودک است.
 یهودیان ضد صهیونیسم در بیانیه اعتراض آمیز خود که در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز منتشر شده تاکید کرده اند: هیچ چیز نمی تواند بمباران پناهگاه های متعلق به سازمان ملل، خانه های مسکونی، بیمارستان ها و دانشگاه ها را توجیه کند. هیچ چیز نمی تواند محروم کردن مردم از برق و آب را توجیه کند.
 یهودیان ضد اسرائیل در یکی از مهم ترین بخش های بیانیه اعتراضی خود می گویند: نسل کشی فلسطینیان با سکوت دنیا آغاز شده است.
 این نامه اعتراض آمیز که به وسیله شبکه بین المللی یهودیان ضد صهیونیسم منتشر شده با دعوت از جامعه جهانی برای بایکوت اقتصادی، فرهنگی و آکادمیک رژیم صهینویستی، خواستار رفع محاصره همه جانبه غزه از سوی رژیم صهیونیستی شده است.  
در بخشی از این بیانیه آمده است: همه ما باید یک‌صدا شده و از تمام قدرتی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا به تمامی اشکال نژادپرستی، از جمله نسل کشی مردم فلسطین که در حال حاضر در جریان است، پایان دهیم./990/ب902/ک
ارسال نظرات