۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۱۷۷۹۵
حماس:

تهدید به حمله زمینی از سوی اسرائیل یک بازی رسانه‌ای است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سیاست خارجی حماس ضمن اشاره به ادامه تلاش‌های سیاسی برای رسیدن به توافق آتش‌بس در نوار غزه اعلام کرد که تا این لحظه تحولی مهم در این زمینه اتفاق نیفتاده است.
حماس


به گزارش خبرگزاری رسا، اسامه حمدان مسؤول سیاست خارجی حماس اعلام کرد که تلاش‌های سیاسی گسترده برای رسیدن به توافق آتش‌بس در نوار غزه ادامه دارد و تا این لحظه هیچ نتیجه نهایی حاصل نشده است.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی دریافته است که مقاومت بر مواضع خود استوار است و هیأت فلسطینی این بار با احتیاط و محافظه‌کاری بیشتر اوضاع را دنبال می‌کند.

 

در همین راستا عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی حماس نیز اعلام کرد که در صورت هرگونه تحولی جدی آن را به صورت مستقیم اعلام خواهیم کرد.

 

از سوی دیگر سامی ابوزهری، سخنگوی حماس تهدیدات رژیم صهیونیستی برای عملیات زمینی دیگری در نوار غزه را یک بازی رسانه‌ای خواند و گفت: ارتشی که از نوار غزه فرار کرده دیگر جرأت وارد شدن به آن را ندارد.

 

برخی رسانه‌ها از پیشرفت چشمگیر در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داده و اعلام کرده بودند عربستان سعودی به عنوان واسطه جدید، پایان محاصره غزه را برای گروههای فلسطینی تضمین کرده است./994/د102/ک

ارسال نظرات