۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۱۷۸۰۵
رییس شورای جمعیت الوفاق بحرین:

آل‎خلیفه هویت مردم بحرین را به بازی گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با انتقاد از سیاست‎های نظام آل‎خلیفه بیان داشت که نظام آل‎خلیفه هویت مردم بحرین را به بازی گرفته است.
اعطاي تابعيت در بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، سید جمیل کاظم رییس شورای جمعیت الوفاق اسلامی بحرین روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اعطای تابعیت این کشور به بیگانگان گفت: اعطای تابعیت بحرین به بیگانگان در جهت تغییر بافت جمعیتی این کشور مسأله‎ای واضح و آشکاریست که نظام آل‎خلیفه توانایی انکار آن را ندارد.


وی افزود: نظام آل‎خلیفه درصدد مخفی کردن و سرپوش گذاشتن بر سر جنایت‎های خود است. حکومت بحرین با عدم انتشار آمار تولد و مرگ مردم این کشور در پی مخفی کاری است زیرا اگر این آمار آشکار شود اقدامات نظام در اعطای پناهندگی و تابعیت به سایر کشورها آشکار می‎شود.


سید جمیل کاظم خواستار برقراری دموکراسی در بحرین شد و تصریح کرد: مراکز و وزارتخانه‎های مربوط به بررسی آمار مرگ، تولد و میزان ساکنان بحرین از بیان دست آورده‎های آماری خود تفره می‌روند.


وی ادامه داد: نظام آل‎خلیفه هویت و جامعه بحرین را به بازی و تمسخر گرفته است و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر گونه اقدامی می‎زند.


این فعال سیاسی اظهار داشت: مردم بحرین در گذشته با اخلاق، رفتار و عرف جامعه خود آشنایی داشتند ولی متاسفانه نظام آل‎خلیفه با اعطای تابعیت به بیگانگان درصدد ضربه به ریشه تاریخی مردم این کشور است.


رییس شورای جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از عدم توزیع صحیح و ناعدلانه ثروت‎های ملی بحرین انتقاد کرد و بیان داشت: بحرین سرمایه‎های بسیاری همانند نفت، دریا و زمین‎های حاصل‎خیز دارد ولی متاسفانه به علت عدم مدیریت صحیح و اقتصاد این کشور روبه نزولی پیدا کرده است و برخلاف سطح رفاهی مردم منطقه، بسیار از مردم بحرین در فقر زندگی می‎کنند./994/ب902/ک
 

ارسال نظرات