۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۷۸۰۷
جمعیت الوفاق بحرین:

حکومت بحرین مسؤول حفظ جان زندانیان است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خواستار احقاق حقوق زندانیان شد و همچنین نظام آل‎خلیفه را مسؤول محافظت از آنان خواند.
زندان


به گزارش خبرگزاری رسا، زندانیان رژیم آل‎خلیفه در زندان‎های الحوض الجاف امروز برای پنجمین روز متوالی و در اعتراض به وضعیت اسفناک زندان و شکنجه‌های روحی و جسمی به اعتصاب خود ادامه دادند.


حکومت بحرین بدون توجه به اعتصاب غذای زندانیان از شب گذشته در‎های زندان‎ها را بسته و مانع از برقرار تماس با خانواده‎هایشان شده‎ است.
زندانیان دربند رژیم آل‎خلیفه در حالی به اعتصاب غذای خود ادامه می‎دهند که تعدادی از آنان به علت این اعتصاب بی‌هوش شده‎اند و مسؤولان زندان مانع از درمان و انتقال آنان به بیمارستان می‎شوند.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در این باره گفت: وضعیت زندانیان در الحوض الجاف بسیار نگران کننده است به طوری که حتی مکانی برای درمان بیماران وجود ندارد.


این جمعیت خاطرنشان ادامه داد: مسؤولان زندان با تهدید به ادامه جنایت‎های ضد حقوق بشری خود خواستار توقف و پایان اعتصاب غذا شده‎اند.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، نظام حاکم این کشور را مسؤول حفظ جان زندانیان دانست و خواستار رسیدگی به مسائل و احقاق حقوق آنان شد./994/ب903/ک
 

ارسال نظرات