۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۱۷۹۶۷

مراسم تشیع پدر شهیدان باروفروش در کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پدر شهیدان بارفروش امروز با حضور مردم و مسؤولان در کاشان برگزار می‌شود.
ابوشهيدين حاج محمد علي بارفروش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، هادی اکبری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ‌کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مراسم تشیع پدر شهیدان بارفروش از ساعت 17 امروز با تجمع مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان کاشان و اقامه نماز از سوی حجت الاسلام اسلامی تبار در محل سپاه پاسداران کاشان برگزار می‌شود.
 
 
وی با اشاره به این که اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کاشان در ابتدای خیابان طالقانی تشیع کنندگان را به دارالسلام سرویس دهی خواهند کرد یاد آورشد: خانواده شهید بارفروش در استان اصفهان تنها خانواده چهار شهیده است.
 
 
هادی اکبری یاد آورشد: مراسم ختم پدر شهیدان بارفروش نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد زیارت حبیب بن موسی(ع) کاشان با سخنرانی حجت الاسلام بنایی برگزار می شود. 
 
 
وی در ادامه با اشاره به این که شهید محسن بارفروش که یک دست و یک پایش را در جبهه از دست داده بود در 23 سالگی در عملیات کربلای 5 در شلمچه کربلایی شد، گفت: یک هفته بعد از شهادت او جواد بارفروش 22 ساله به جبهه اعزام شد و تقدیر اینگونه رقم خورد که مراسم هفت محسن و چهلم جواد همزمان در یک مسجد برگزار شود.
 
 
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری‌کاشان افزود:  شهید اصغر بارفروش 16 ساله که برای حضوری یک ماهه در جبهه از مادر اجازه گرفته بود اما بعد از 9 روز مشخص شد که همان شب اول به فیض شهادت رسیده است.
 
 
به گفته وی، شهید رضا بار فروش که در عملیات مجروح شده بود به عنوان عضو رسمی سپاه برای پیشبرد جنگ به ماموریت می رفت که در عید فطر و هنگام ماموریت به دیدار برادرانش شتافت.
 
 
لازم به توضیح است دکتر حسن روحانی رییس جمهور، دکتر احمدی نژاد رییس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت پدر شهیدان بارفروش را طی پیامی تسلیت گفتند./1307/پ202/ب4
ارسال نظرات