۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۱۸۱۵۲

مدیران کانون های مساجد لرستان به مشهد مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اعزام مدیران کانون های مساجد لرستان برای شرکت در همایش طرح اندیشه های آسمانی خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری همایش اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس، بیان داشت: 70 نفر از مدیران کانون های مساجد لرستان برای شرکت در این همایش به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با بیان این که 50 نفر از مدیران آقایان و 20 نفر بانوان هستند، افزود: کاروان آقایان ششم شهریور ماه جاری اعزام می شوند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در مرحله نخست مدیران کانون های مساجد لرستان تا 12 شهریور ماه، به‌مدت یک هفته در کارگاه های آموزشی هفتمین دوره همایش اندیشه های آسمانی شرکت می کنند.

وی با اشاره به این که محوریت طرح اندیشه های آسمانی، برنامه‌های آموزشی، مدیریت فرهنگی و رویکرد فرهنگی است، بیان داشت: مدیران کانون های مساجد توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه آموزش داده می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: مرحله دوم اعزام کاروان مدیران کانون های مساجد لرستان، 20 نفر از بانوان هستند که 21 شهریورماه جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: دوره آموزش بانوان و حضور در همایش اندیشه های آسمانی تا 25 شهریورماه جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: برگزاری کارگروه‌های مشورتی، استفاده از ذخایر انقلاب و نظام در جبهه سخت و نرم، ارائه چارچوب مفاهیم کلی تشکیلات انقلاب و عرصه فعالیت‏‌های فرهنگی از برنامه های اجرایی دوره آموزشی طرح اندیشه های آسمانی است.

وی نقش فعالان فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، شاخص های تشکیلات انقلابی و نقش رسانه در سبک زندگی اسلامی را از دیگر موضوعاتی بیان کرد که در این همایش مطرح می شود./9459/ت303/ب

ارسال نظرات