۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۱۸۱۹۳

کشف و تخریب شبکه شناسایی جبهه النصره از سوی حزب الله لبنان

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان توانست در عملیاتی علاوه بر کشف شبکه شناسایی جبهه النصره، این شبکه را متلاشی کند.
نيروهاي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رزمندگان حزب‌الله یک شبکه شناسایی وابسته به گروهک تروریستی «جبهه النصره» را در منطقه «بقاع» لبنان به دام انداخته و همه عناصر آن را دستگیر کردند.

 

 گروه تروریستی جبهه النصره و جریان‌های تکفیری در راستای ضربه زدن به حزب الله سعی در کشاندن درگیری‌ها از سوریه به لبنان دارند ولی همواره در تحقق این مأموریت شکست خورده‌اند. گروهک النصره تلاش می‌کند تحرک‌های حزب الله در ارتفاعات مرزی لبنان با سوریه تحت نظر قرار دهد تا شاید بتواند دامنه درگیری‌ها را به مواضع حزب الله بکشاند.

 

حزب الله لبنان در ارتفاعات نحله که از سمت ارتفاعات جنوبی شهرک عرسال به مسافت اندکی از مرزهای سوریه قرار دارد، طرح‌های جبهه النصره را نقش بر آب کرده است؛ گروه شناسایی حزب الله در پاتکی،‌ تکِ گروه شناسایی جبهه النصره را نه تنها خنثی کرد بلکه گروه شناسایی دشمن را نیز شکار کرد.

 

 گروه شناسایی حزب الله توانست با نصب مواضع توهمی، رزمندگانش را از مواضع مذکور به عقب فرا خوانده و با کشاندن عناصر جبهه النصره به مواضع توهمی، آنان را به دام انداخته است. 

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شبکه شناسایی جبهه النصره به دنبال شناسایی مواضع استقرار توپخانه و موشک‌های حزب الله در منطقه ضوء القمر و زمین‌های کشاورزی و ارتفاعات نحله واقع در شمال شرق بعلبک بودند که بعد از عملیات رصد و تعقیب دقیق رزمندگان حزب الله توانستند اعضای شبکه تروریستی را به دام انداخته و آنها را دستگیر کنند.

 

گفتنی است اعضای این شبکه بخش دیگری از مجموعه‌ای هستند که مدتی قبل دستگیر شده بوند./983/ب102/د

ارسال نظرات