۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۱۸۲۲۸
معاون دبیرکل العمل اسلامی بحرین در گفت‎وگو با رسا:

حضور 4 ارتش خارجی در بحرین/ کشتار مردم بحرین با چراغ سبز آمریکا صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین، با اشاره به اینکه نیروهای 4 کشور خارجی در کشتار انقلابیان بحرینی مشارکت دارند، جنایت‎های آل‎خلیفه را با چراغ سبز آمریکا عنوان کرد.
شيخ عبدالله صالح معاون دبيرکل جمعيت العمل اسلامي بحرين

 

حجت الاسلام شیخ عبدالله صالح معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با تأکید بر اینکه انقلاب مشروع ملت بحرین در وضع بسیار خوبی قرار دارد، گفت: انقلاب ملت بحرین بر اساس مجموعه ای از خواسته ها آغاز شد و هم اکنون شاهد تحکیم این خواسته ها و برگزاری تظاهرات روزانه در سراسر کشور هستیم.

 

وی افزود: گرچه این تظاهرات با قتل، خونریزی، گازهای سمی و حمله نیروهای مزدور مواجه شده است اما انقلابیان همچنان بر ادامه انقلاب تأکید دارند و با وجود اینکه بسیاری از انقلابیان بازداشت شده اند اما این انقلاب تا تحقق کامل خواسته های ملت ادامه می یابد.

 

شیخ صالح عبدالله با اشاره به حضور نیروهای بیگانه در سرکوب تظاهرات مردمی در بحرین، تصریح کرد: هم اکنون 5 ارتش یعنی بحرین، عربستان، امارات، قطرآمریکا و انگلستان به سرکوب انقلابیان می پردازند که مزدوران بیگانه نیز در میان ارتش بحرین حضور دارند. سه کشور نیز خواستار اعزام نیرو به بحرین هستند.

 

معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین ادامه داد: این در حالی است که ملت بحرین هیچ سلاحی ندارد و تنها به صورت شبانه روزی به تظاهرات می پردازد. ایستادگی مردم به صورت مسالمت آمیز در برابر جنایتهای رژیم از مهمترین دستاوردهای انقلاب به شمار می آید.

 

وی تأکید کرد: دستاورد دوم این است که مردم به سوی وحدت بیشتر و تأکید بر تحقق اهداف و شعارهای انقلاب گام بر می دارند و نفرت از آل خلیفه همگانی شده است.

 

شیخ صالح عبدالله از توافق همه احزاب و انقلابیان با وجود برخی اختلاف نظرها یاد کرد و اظهار داشت: انقلابیان توانستند دیدگاه خود را بر کشورهای بزرگ به ویژه در زمینه حضور نیروهای اشغالگر سعودی تحمیل سازد.

 

این عالم بحرینی بر لزوم جهانی شدن انقلاب بحرین تأکید کرد و گفت: ما به شدت از ناحیه رسانه ای در بایکوت قرار داریم و میلیون ها دلار صرف می شود تا انقلاب ما جهانی نشود، اما توانستیم خود را به جهانیان معرفی کنیم و هر فرد منصفی در حال معرفی انقلاب و تلاش برای آزادی از بند ظلم آل خلیفه است.

 

وی با اشاره به اینکه جنایت های آل خلیفه با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد، افزود: نیروهای عربستانی، اماراتی و قطری به بهانه حمایت از ساختمان های دولتی در بحرین حضور یافته اند، اما کاملا ثابت شده که در سرکوب تظاهرکنندگان دست دارند. نیروهای آمریکایی نیز به صورت مستقیم به سرکوب مردم نمی پردازند اما پوشش سیاسی و چراغ سبز کشتار مردم از سوی آنان صادر می شود./980/ب911/ک

ارسال نظرات