۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۱۸۳۰۶
نماینده کلیمیان اصفهان:

پیام رهبر انقلاب به جهانیان صلح و آرامش بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده کلیمیان اصفهان ضمن اعلام انزجار کلیمیان از رژیم صهیونیستی گفت: در هیچ کتاب آسمانی اجازه داده نشده که عده‌ای چنین جنایاتی انجام دهند که امروزه در جهان شاهد آن هستیم.
اديان توحيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سلیمان صدیق پور نماینده کلیمیان اصفهان، امروز در نشست هم اندیشی ادیان الهی در سالن همایش های صدا و سیمای اصفهان، با اشاره به اهمیت وحدت ادیان الهی خاطرنشان کرد: منتظریم که حکمت و بصیرت و فهم در بین مردم به جایی برسد که خوب و بد از هم تمییز داده شوند.

 

صدیق پور در ادامه ضمن ابراز انزجار و بیزاری کلیمیان از رژیم صهیونیستی افزود: پیام رهبر انقلاب به همه جهان صلح و آرامش بوده است و این مسأله همواره مد نظر ایشان بوده است، در هیچ کتاب آسمانی ذکر نشده است که با بمب کودکان را بکشند و مردم را با خواندن آیات یک کتاب آسمانی سر ببرند و مرتکب هر نوع جنایت و تعدی و تجاوزی که دوست دارند بشوند و در هیچ کتابی اجازه چنین کاری داده نشده است.

 

نماینده کلیمیان اصفهان خاطرنشان کرد: دینی که رهبرش در حالی که مجروح بود شیری که برای مداوای او آورده بودند را به ضارب خود می‌بخشید هرگز اجازه نمی‌دهد تا عده‌ای اینگونه خشن و و حشیانه رفتار کنند و از هیچ جنایت و تعدی و تجاوزی فروگذار نباشند.

 

وی با اشاره به جنایات داعش در عراق و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: وحشی گری‌هایی که امروزه شاهد آن هستیم حاصل سرسپردگی عوامل این جنایات است اشخاص مزدوری که در خدمت رهبران جاه طلب خود هستند و به همین دلیل است که دست به هر جنایتی در راستای اهداف رهبران خود می‌زنند./1304/پ202/ب

ارسال نظرات