۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۱۸۵۵۶
به مناسبت دهه کرامت؛

عرضه کتاب و محصولات فرهنگی رضوی با تخفیف ویژه

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت و به منظور تکریم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی «به نشر» نسبت به عرضه محصولات رضوی شامل کتاب، نوشت افزار و محصولات فرهنگی با ارائه تخفیف ویژه به خریداران محترم اقدام می کند.
عرضه کتاب و محصولات فرهنگی رضوی با تخفیف ویژه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جوادمحمدزاده مقدم، مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)  با اعلام این خبر افزود: کلیه کتاب ها و آثار «به نشر» در حوزه های مختلف شامل کودک و نوجوان، معارف اسلامی، عمومی و همچنین بطور ویژه در حوزه فرهنگ و سیره رضوی در ایام مبارک دهه کرامت با تخفیف20 درصد عرضه می شود.

 

وی همچنین از ارائه قرآن، مفاتیح و سایر ادعیه منتشر شده توسط به نشر با تخفیف 5 درصدی همزمان با دهه کرامت خبر داد.

 

محمدزاده مقدم خاطرنشان کرد: عرضه محصولات رضوی در فروشگاه های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن امکان تهیه و بهره گیری از کتاب های حوزه علوم رضوی همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) صورت می گیرد.

 

وی اظهارداشت: فروشگاه های 12 گانه شهر مشهد و همچنین نمایندگی های سراسر کشور «به نشر» در ایام دهه کرامت آماده ارائه محصولات و کتاب هایی با موضوع امام رضا(ع) در قالب های نظم و نثر می باشند.

 

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در پایان یادآوری کرد: تمامی کتاب هایی که از سایر ناشرین در فروشگاه های به نشر موجود می باشد در ایام دهه کرامت با تخفیف 10 درصدی ارائه می شود.

 

شایان ذکر است علاقه مندان به تهیه کتاب های حوزه علوم رضوی و همچنین سایر کتاب های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) می توانند در ایام دهه کرامت به فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند.

 

همچنین امکان مشاهده عنوان مختلف کتاب های منتشر شده توسط «به نشر» و خرید الکترونیک در پایگاه اینترنتی انتشارات آستان قدس رضوی به نشانی www.behnashr.com فراهم می باشد./ 1308/د102/ب

ارسال نظرات