۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۱۸۵۶۰
امام جمعه اهر:

هدف اصلی دشمنان از بین بردن آرمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران از هیچ تلاشی برای براندازی این انقلاب مردمی فروگذار نبودند که ترور دولتمردان گوشه‌ای از جنایات آنان است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با هفته دولت، مجلس بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و اقشار مختلف مردم تبریز در مسجد مقبره بازار کفاشان برگزار شد.


حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: شهدای دولت نشان عزت، اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با سردمداران کفر و حامیان تروریسم و البته منافقان کوردل است.


امام جمعه اهر با تشریح فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در جهت براندازی انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران از هیچ تلاشی برای براندازی این انقلاب مردمی فروگذار نبودند که ترور دولتمردان گوشه‌ای از جنایات آنان است.


حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این‌که هدف اصلی دشمنان از ترور شخصیت های بزرگ نظام اسلامی از بین بردن آرمان و اهداف جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند؛ این هدف آنها هرگز عملی نشده و نخواهد شد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمود؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، گفت: شهادت آرزوی قلبی همه مسلمانان به ویژه دولتمردان نظام اسلامی است، مادامی که روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در میان امت اسلامی موج می زند، دشمنان در مقابله با مسلمانان راه به جایی نخواهند برد.


امام جمعه اهر جایگاه شهادت در مکتب رهایی بخش اسلام را بسیار رفیع دانست و خاطرنشان کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را برای احیای دین و ارزش های اسلامی فدا می کنند که این حرکتی بسیار ارزشمند و همتی بالا می طلبد، شهیدان رجایی و باهنر با خون خود آرمان انقلاب اسلامی را احیا کردند.


حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هر دوی این شهدای دولت از پاکدامن‌ترین، متعهدترین و متعبدترین مسؤولان نظام جمهوری اسلامی بودند که تمامی وقت و عمر خود را صرف خدمت به مردم کردند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: هر دوی این شهدای عالی مقام از پاکان روزگار بودند که شهادت آنها خلاء و ضایعه ای بزرگ برای نظام و انقلاب بود، البته باید دانست که این انقلاب رجایی‌ها و باهنرهای بسیاری را پرورش داده که امروز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حیرت جهانیان را برانگیخته‌اند.


گفتنی است، مجلس بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ظهر امروز از سوی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و هیأت امنای مسجد مقبره بازار کفاشان تبریز برگزار شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات