۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۱۸۵۷۵
امام جمعه کویته پاکستان:

اتحاد اسلامی تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است

خبر گزاری رسا ـ عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان سکوت کشور ھای غربی و عربی و سازمان‎ھای بین المللی را در قبال کشتار مردم بی گناہ غزہ را به شدت محکوم کرد و گفت: اتحاد اسلامی تنھا راہ مبارزہ با رژیم صھیونیستی است.
حجت الاسلام سيد ھاشم موسوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ھاشم موسوی امام جمعه شھر کویته پاکستان در جمع نمازگزاران این شھر، پیروزی مبارزان فلسطینی را در جنگ نابرابر با رژیم غاصب صھیونیستی، به ملت فلسطین و مردم غزہ تبریک گفت.


وی سکوت مجامع بین المللی و قدرت ھای بزرگ در برابر جنایتھای رژیم غاصب اسرائیل را شریک جرم این رژیم دانست و بیان داشت: مقاومت تنھا راہ نجات مردم فلسطین در مقابل اقدام تجاوزگرانه اسرائیل است.


عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید بر اینکه امداد رسانی فوری به کودکان و زنان آسیب دیدہ غزہ وظیفه تمام مسلمانان جھان است از مردم و دولت پاکستان خواست به عنوان کشور اسلامی به کمک مردم اسیب دیدہ غزہ اقدام کنند.   


وی تشکیل اجلاس سازمان ھمکاری اسلامی را برای بررسی اوضاع مسلمانان غزہ ضروری دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر تجاوز به غزہ و کشتار کودکان و زنان و مردم بی گناہ در دادگاہ ھای بین المللی محاکمه شود. 


حجت الاسلام موسوی به اوضاع داخلی پاکستان اشارہ کرد و اظھار داشت: امنیت کمترین خواسته مردم پاکستان است و دولت نواز شریف در تامین امنیت مردم نتوان بودہ است.


این روحانی پاکستانی اختلاف بین ملت‌های مسلمان را توطئه امریکایی و صهیونیستی دانست و گفت: اتحاد اسلامی تنھا راہ مبارزہ با رژیم صھیونیستی است.


وی با بیان اینکه تظاھرات و تحصن طاھر القادری رھبر حزب عوامی تحریک و عمران خان رھبر حزب تحریک انصاف کاملا قانونی بودہ است، گفت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان از خواستھای رھبران این دو حزب کاملا حمایت می کند و خواھان برقراری عدل و انصاف در سراسر کشور پاکستان است./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات