۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۱۸۶۱۲
طلا:

پیروزی غزه نشان داد اراده ملت‌ها برتر از پول و اسلحه مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مقاومت فلسطین پوشالی بودن قدرت‌های بزرگ را به نمایش گذاشت، گفت: این پیروزی نشان داد اراده ملت‌ها از قدرت پول و اسلحه برتر است.
حسين طلا حسين طلا

حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مقاومت و پیروزی مردم غزه را نشان‌دهنده پوشالی بودن قدرت مستکبران دانست و گفت: قدرت‌های بزرگ بیش از آن که عرضه داشته باشند سر و صدا دارند.


وی با تأکید بر این که مقاومت و اراداه ملت‌ها از پول، ثروت و اسلحه برتر است، بیان داشت: اگر ملت‌ها ارداده‌شان را در مقابل استکبار جهانی قرار دهند حتما پیروزی نزدیک است.


عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که گروهک‌های تکفیری از جمله داعش را صهیونیست یهود به راه انداخته است، اظهار داشت: استکبار اینها را برای این که به جمهوری اسلامی ایران یورش بیاورد آماده کردند.


طلا افزود: آنها به دلایلی مجبور شدند که این نیروها را در سوریه وارد کنند تا شاید بتوانند سر پل ایران را به خاطر مرز خاکی مشترکی که این کشور با رژیم کودک کش صهیونیست دارد بزنند، به لطف امام زمان(عج) در انجام این نقشه نیز موفق نشدند.


وی با اشاره به این که بسیاری از این نقشه‌های استکبار جهانی به نفع اسلام تمام شد، گفت: این اقدامات موجب شد بسیج مستضعفینی که حضرت امام(ره) وعده آن را داده بود در برخی دیگر از کشورهای اسلامی نیز محقق شود.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز از ایران تا لبنان بسیج شکل گرفته است؛ بسیج مردمی عراق، سوریه و حزب الله لبنان همه تفکر بسیج مستضعفین را دارند و اینها همچنان با موفقیت پیش می روند و امیدواریم ان شاء الله زمینه ساز ظهور باشند./928/ت302/ج

ارسال نظرات