۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۱۸۶۶۱
گزارش حضور چهره‌های فرهنگی در غرفه خبرگزاری رسا؛

حاج حسین یکتا: شما خط شکنان عرصه رسانه‌های انقلابی هستید

خبرگزاری رسا ـ اکنون ما در شرایط جنگ نرم و در مسیر تمدن سازی اسلامی با همین روحیه بسیجی و رزمندگی به پیش می‌رویم و این نمایشگاه محلی برای ظهور این نیروهای ممتاز و جان بر کف است. این نمایشگاه حضور قراولان تمدن بزرگ اسلامی است که قرار است حرکت عظیمی را به راه اندازند و سازماندهی این‌ها جزء وظایف ما و قدردانی از این‌ها که فدایی مردمند، تعهدی برای همه ماست.
حاج حسين يکتا
به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری رسا، طی روزهای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی چهره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا ضمن بازدید از این غرفه و خسته نباشید به دست اندرکارن این رسانه حوزوی، به بیان دیدگاه‌های خویش در باره مباحث فرهنگی و رسانه‌ای پرداختند. حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حاج حسین یکتا، وحید جلیلی، عبدالرضا هلالی، حمید داوودآبادی و دیگر فعالان عرصه فرهنگ و اندیشه و قلم از جمله این افراد بودند.
 
سردار جان بر کف جنگ سخت و نرم در غرفه رسا
حاج حسین یکتا رییس قرارگاه خاتم الانبیاء با حضور در غرفه رسا و عرض خسته نباشید به اهالی این رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری رسا مبنی بر اینکه برگزاری این نمایشگاه چه تأثیراتی در فضای فرهنگی و رسانه‌ای کشور خواهد داشت یادآور شد: اینجا محل اجتماع خط شکنان عرصه رسانه‌های انقلابی است.
 
وی با یادآوری این نکته که اینجا درست مثل زمان جنگ، میدانی است که در خط مقدم مبارزه، بچه بسیجی‌هایی که در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر به جانفشانی هستند، در حال جنگی از جنس نرم، خط شکنی فرهنگی می‌کنند، یادآور شد: در حقیقت حضور بسیجی‌های خط شکن در چنین میدان‌هایی باعث می‌شود تا آحاد ملت در جمهوری اسلامی آرامش و آسایش داشته باشند و بتوانند به زندگی متعالی خویش در آسایش و امنیت خاطر ادامه دهند.
 
این رزمنده جانباز دفاع مقدس در ادامه افزود: مردم ایران همه بسیجی و جزء جبهه انقلاب اسلامی‌اند؛ اساسا هر کس شهادتین بگوید و به اهل بیت عشق بورزد، بسیجی است؛ اما یادمان باشد که در زمان جنگ هم گردان‌های مختلف و نیروهای معتقد بسیاری در قالب گروه‌های جنگی، با حضور جدی و جان بر کفانه خویش در عرصه، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساندند و فضا را برای پیشرفت در داخل کشور و به وجود آمدن امنیت فراهم کردند.
 
وی در پایان با ذکر این نکته که الان هم ما در شرایط جنگ نرم و در مسیر تمدن سازی اسلامی با همین روحیه بسیجی و رزمندگی به پیش می‌رویم افزود: این نمایشگاه محلی برای ظهور این نیروهای ممتاز و جان بر کف است.
 
سردار یکتا با بیان این نکته که این نمایشگاه حضور قراولان تمدن بزرگ اسلامی است که قرار است حرکت عظیمی را به راه اندازند و سازماندهی این‌ها جزء وظایف ما و قدردانی از این‌ها که فدایی مردمند، تعهدی برای همه ماست خاطر نشان کرد: این نمایشگاه نه تنها جداسازی نیروهای انقلاب از مردم نیست، بلکه جلوه‌ای از تجلی انقلابی فداییان ملت است که در فضای مجازی برای امنیت روانی و رشد و تعالی روحیه مردم ایران اسلامی تلاش می‌کنند.
 

/1327/504/ر

ارسال نظرات