۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۱۸۹۰۹
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

سازمان‌های حقوق بشر نسبت به احکام دادگاه‌های بحرین مسؤول هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی با انتقاد از احکام صادر شده از سوی دادگاه‎های بحرین بیان داشت که سازمان‌های حقوق بشر نسبت به احکام دادگاه‌های بحرین مسؤول هستند.
شيخ علي سلمان، دبيركل انجمن ملي اسلامي «الوفاق» بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، احکام صادره شده علیه انقلابیان بحرین را ظالمانه خواند و بیان داشت: تایید حکم اعدام یکی از زندانیان و حبس تعدادی از آنان به مدت 5 و 10 سال بر خلاف قانون‎های سازمان حقوق بشر و گزارش‎های نمایندگان سازمان‎های بین المللی است.


وی افزود: سازمان‎های بین المللی و حقوق بشر نسبت به احکام صادره شده از سوی دادگاه‎های ظالمانه رژیم آل‎خلیفه مسؤول هستند. در برخی از گزارش‎ها، نمایندگان سازمان بین المللی دادگاه‌های این کشور را ظالمانه خوانده‌اند.


این عالم بحرینی احکام صادره شده در این کشور را ناعادلانه خواند و تصریح کرد: احکام دادگاه‎های حکومت آل‎خلیفه رنگ و بوی سیاسی دارند و در جهت اهداف سیاسی حکومت صادر می‎شود.


وی احکام صادره  از سوی دادگاه رژیم آل‎خلیفه را تکراری دانست و بیان داشت: صدور حبس‎های طولانی مدت علیه انقلابیان سندی آشکار بر جنایت‎های نظام آل‎خلیفه است.


دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی با اشاره به عدم محاکمه برخی نیروهای امنیتی، گفت: دادگاه‎های بحرین احکام بسیار ناچیزی را علیه قاتلان شهروندان بحرینی صادر می‎کند. قلع و قمع مردم بحرین هیچ اهمیتی برای حکومت ندارد./994/ب903/ک
 

 

ارسال نظرات