۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۱۹۱۳۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد؛

اعطای 40 مدرک تخصصی قرآنی در هفته دولت

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که توسعه فضاهای آموزشی قرآنی از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: در هفته دولت ۴۰ مدرک تخصصی قرآنی که در حد لیسانس و فوق لیسانس بود از سوی اداره تبلیغات اسلامی زنجان اعطا شده است.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با ارائه آماری از خدمات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: این سازمان رسالت بزرگی بر دوش دارد و در سال جاری همانند سنوات گذشته برنامه های قرآنی را با قوت بیشتری اجرا می‌کند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از شش هزار و 800 نفر قرآن آموز از خدمات آموزشی مؤسسه های قرآنی این سازمان استفاده می‌کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی در زنجان گفت: فعالیت های قرآنی در زنجان توسعه می یابد و در این زمینه این سازمان در سال جاری برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده است که از جمله آن می توان به فعالیت مؤسسات قرآنی همچنین خانه های قرآنی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه از اعطای گواهینامه و مدارک معتبر دوره های قرآنی به قرآن آموزان خبر داد و تصریح کرد: کارآموزان موسسات و خانه‌های قرآنی به صورت دوره‌ای در کلاس‌ها حضور می‌یابند که البته مؤسسات قرآنی دوره‌های خاص از جمله تربیت معلم و تربیت مدرس هم برگزار می‌کنند که گواهینامه حضور در این دوره‌های برگزار شده در مؤسسات قرآنی به صورت یکسان و کشوری صادر می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: گواهی کارآموزان حضور یافته در خانه‌های قرآنی از سوی موسسات قرآنی صادر می‌شود.

 

این مسؤول در ادامه با بیان این که توجه به قرآن سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود تأکید کرد: این سازمان با اجرای برنامه های قرآنی درصدد این است که جوانان را به سمت قرآن و ارزش‌های دینی سوق دهد و تاکنون هم در این امر موفق بوده است و در این میان توجه به بحث مهم قرآن می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با اشاره به برنامه های آینده این نهاد گفت: در هفته دولت سازمان تبلیغات اسلامی زنجان 40 مدرک قرآنی را که در حد لیسانس و فوق لیسانس بود به کارآموزان اعطا کرده و در ادامه نیز توسعه فضاهای آموزش قرآن همچنین بالا بردن سطح کیفی آموزش های قرآنی را از رویکردهای مهم خود می داند./949/ت302/ب4

ارسال نظرات