۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۲۱۹۱۷۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در صحنه های انقلاب بزرگ ترین پشتوانه برای رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که حضور مردم در صحنه های انقلاب بزرگ ترین پشتوانه برای رهبر معظم انقلاب است، حفظ وحدت بین آحاد جامعه را ضروری بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شامگاه گذشته، یازدهم شهریورماه، در نخستین نشست وحدت و همگرایی اصولگرایان لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: وحدت، اخوت و برادری بزرگ ترین نعمتی است که در قرآن کریم بسیار گوشزد شده است.

وی با اشاره به آیات سوره مبارکه انفال، افزود: پیامبر اکرم به عنوان رهبر جامعه دارای دو پشتوانه تأییدات خدای متعال و بعد پشتیبانی مردم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که خداوند بین کسانی که در مسیر ولایت حرکت می کنند الفت ایجاد کرده است، ابرازداشت: این الفت از طریق مادی ایجاد نشده است بلکه از راه وحدت بین مؤمنان ایجاد شده است.   

وی با بیان این که این وحدت مربوط به صدر اسلام نبوده بلکه برای همیشه جاری است، افزود: در آیات الهی بر وحدت و الفت تأکید فراوان شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که رهبر معظم انقلاب پرچم هدایت و رهبری را به دست گرفته است، عنوان داشت: تردیدی نیست که رهبر معظم انقلاب از پشتوانه تأییدات خداوند و پشتیبانی مردم برخوردار است.

وی با بیان این که حضور مردم در صحنه های انقلاب بزرگ ترین پشتوانه برای رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: مردم با حضور در صحنه های گوناگون انقلاب از ارزش ها و باورهای انقلاب اسلامی حمایت و در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی قدم بر می دارند.  

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: امروز کسانی که در عرصه ولایت جان و مال خویش را تقدیم کردند، خانواده های شهدا، جانبازان و کسانی که در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، اصولگرایان و کسانی که در مسیر ولایت قرار می گیرند، وظیفه دارند کنار هم باشند و برای پیشرفت جامعه قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ایجاد وحدت از سیاست های امام و رهبر معظم انقلاب است، اظهارداشت: وحدت باید بین آحاد جامعه، دانشگاه و اصولگرایان برقرار باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیشینه استان لرستان افزود: دلاور مردی این استان مایه افتخار است؛ مردم لرستان همواره ولایتمدار، مقاوم و غیور هستند که جز اندیشه الهی چیزی در ذهن ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: مردم یک دست شیعه مخلص در لرستان سرمایه عظیم و ظرفیت بالایی برای این استان است.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که استان لرستان ظرفیت های فراوانی دارد، بیان داشت: پیروی از ولایت و رهبر معظم انقلاب از ظرفیت های دیگر این استان است.

وی با اشاره به ماجرای 18 تیر، راهپیمایی 23 تیر و راهپیمایی عظیم 8 دی به عنوان خلق حماسه ای ماندگار از سوی مردم لرستان، یادآور شد: مردم استان لرستان چیزی جز ولایت در عمل خودشان ندارند و همواره در مسیر ولایت ثابت قدم هستند.

فتنه و فتنه گر در استان لرستان جایی ندارد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فتنه و فتنه گر در استان لرستان جایی ندارد، تأکید کرد: باید سرمایه های استان لرستان را حفظ کنیم.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: مردم لرستان نسبت به اعتقادات دینی، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب کوتاهی نخواهند کرد و از مسیر ولایت عقب نشینی نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: وحدت، تبعیت از ولایت و حضور در صحنه های انقلاب ضرورت شرعی و عقلی ما است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات