۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۱۹۲۶۴
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

مذاکره با آل‌خلیفه نتیجه‌ای در پی ندارد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با تاکید بر اینکه تغییرات حکومت در روند سیاسی تغییراتی ظاهری است، خاطرنشان کرد که مذاکره با نمایندگان آل‌خلیفه بی‌نتیجه است.
شيخ علي سلمان، دبيركل انجمن ملي اسلامي «الوفاق» بحرين


حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در اظهار نظری در مورد ارتباط مخالفین با نظام آل خلیفه پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی، تاکید کرد: رژیم آل خلیفه مانند همیشه امادگی خود را برای اجرای تغییراتی در روند حکومت اعلام کرده است اما این تغییرات ظاهری هیچ تاثیری در عرصه سیاسی بحرین نداشته و همچنان عدم مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها را به دنبال دارد.


حجت الاسلام سلمان با بیان اینکه مشارکت مردمی در تصمیمات سیاسی امری الزامی است، ادامه داد: حکومت بحرین با اصرار بر خودکامگی خود در تصمیمات سیاسی به بحران کنونی در این کشور دامن می‌زند.

 

این عالم بحرینی، مذاکرات اخیر با نمایندگان حکومت را بی‌نتیجه برشمرد و افزود :ممانعت حکومت از مشارکت عملی مردم در تصمیمات مربوط به کشور در صد سال گذشته دلیل اصلی انقلاب ها و تجمعات مردمی در بحرین بوده است.

 

گفتنی است در حالی که زمان زیادی به برگزاری انتخابات پارلمانی بحرین نمانده است، حکومت بحرین تلاش دارد با انجام اقداماتی ظاهری در راستای ترغیب مردم به حضور در انتخابات، مذاکراتی را با گروه‌های مخالف انجام دهد./983/ب903/ک

ارسال نظرات