۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۱۹۳۷۵
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

دانش آموزان با کسب علم به جنگ دشمنان بروند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین علم آموزی را وظیفه اساسی و اصلی دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد دانش آموزان با کسب علم به جنگ دشمنان بروند.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، در سخنانی در مراسم آغاز سال تحصیلی 2014 – 2015 وظیفه اصلی طلبه را تعلیم و تعلم خواند و خاطرنشان ساخت: زندگی هر انسانی به چند بخش تقسیم می‎شود. یکی از وظایف مهم واساسی دوران کودکی تا جوانی کسب علم و دانش است.


وی افزود: دانش آموزان در میان بحران‎های موجود وظیفه تعلیم و تعلم را نباید به فراموشی بسپارند.این وظیفه اساسی با وظایف دیگر جوانان همانند واجب دینی و اجتماعی در تناقض نیست بلکه مکمل یکدیگر است.


این عالم بحرینی مقابله با نظام آل‎خلیفه را در دو جبهه برشمرد و بیان داشت: نبرد اول نبردی شخصی‌ست که در این نبرد هر شخص به هر اندازه‎ای که می‎تواند باید برای علم آموزی تلاش کند.


وی مقابله نوع دوم را عمومی و ملی خواند و تصریح کرد: در این مقابله هر شهروندی برای پیروزی و آبادی ملتش باید تلاش کند و برای رسیدن به اهداف و آرمان‎هایش مقاومت را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.


دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین بی توجهی به درس و علم آموزی را از اهداف دشمنان برشمرد و گفت: با بی‎توجهی به علم بزرگ‎ترین هدیه را به دشمنان می‎دهید./994/ب903/ک
 

ارسال نظرات