۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۱۹۳۸۲
ترس آل سعود از افزایش تحرک تروریست‌ها؛

بازداشت 24 نفر به اتهام تلاش برای ایجاد ناامنی در عربستان

خبرگزاری رسا ـ حکومت عربستان در ادامه سیاست های اخیر خود در راستای مقابله با تهدید های تروریستی،24 نفررا به اتهام اخلال در امنیت این کشور بازداشت کرد.
دستگاه قضايي عربستان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، درپی واکنش های اخیر حکومت عربستان سعودی در برخورد با تروریسم، دستگاه قضایی این کشور حکمی مبنی بر بازداشت وزندانی 24 متهم صادر کرد که در بین آن‌ها یک امریکایی و یک یمنی نیز به چشم می‌خورد.
 
این مرجع قضایی اتهامات وارده به این افراد را تشکیل گروه تروریستی و حمله به تأسیسات نفتی و هدف قرار دادن شهروندان برشمرد و افزود: این افراد دستور پادشاه عربستان مبنی بر عدم خروج از کشور و پیوستن به گروه‌های تروریستی را نادیده گرفتند.
 
دستگاه قضایی عربستان اعلام کرد این افراد اقدامات تروریستی خود را در کشور بحرین آغاز کرده و بعد از اشنایی با سلاح ها، هماهنگی های لازم را برای اخلال در امنیت عربستان انجام دادند.
 
این اقدامات منفعلانه رژیم آل سعود درحالی صورت می‌پذیرد که دستگاه اطلاعاتی عربستان در سه سال اخیر با ارسال سلاح و کمک‌های مالی به گروه‌های تکفیری در خاک سوریه، حمایت‌های همه جانبه‌ای را از تروریست‌ها برای سرنگونی حکومت بشار اسد به کار گرفت./983/ب903/ک
ارسال نظرات