۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۵۱۳

قاتلان ده‌ها شیعه پاکستانی دستگیر شدند

خبرگزاری رسا ـ نیروهای پلیس و امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند این کشور دو تن را به جرم کشتن ده‌ها تن از شیعیان دستگیر کردند.
شيعيان پاکستان

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای پلیس و امنیتی پاکستان در روزههای گذشته با یورش به مخفیگاههای گروههای تروریستی و فرقه گرا در نقاط مختلف شهر کراچی ، چند تن  از آنها را دستگیر کردند.


گفته می شود این افراد اعضای گروهکهای منحله تروریستی و فرقه گرا در پاکستان هستند.


غلام قادر تابو از مقامات پلیس در شهر کراچی در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به دستگیریهای صورت گرفته اعلام کرد : یکی از تروریستهای دستگیر شده با نام مستعار عارف که در منطقه شرقی شهر کراچی به چنگ نیروهای امنیتی افتاد به ترور 39 تن از شیعیان در کراچی اعتراف کرده است.


به گفته این مقام پلیس تروریست دیگر با نام مستعار محمد سجاد 15 شیعه را در منطقه سرجانی و دیگر مناطق شهر کراچی پس از شناسایی به شهادت رسانده است .  این تروریستها تنها با انگیزه مذهبی و در ازای دریافت پول دست به این جنایت می زدند.


این مقام پلیس همچنین گفت : تحقیقات همچنان از دیگر تروریستهای دستگیر شده ادامه دارد.


هر چند پلیس شهر کراچی هیچ اشاره ای به گروهکی که این افراد عضو آنها بودند نکرده است اما پیش از این گروهکهای تکفیری تحریک طالبان پاکستان ، لشکر جهنگوی و سپاه صجابه مسؤولیت دهها حمله تروریستی علیه شیعیان را در سراسر پاکستان بر عهده گرفته اند ./982/د102/ک

منبع: شبستان

 

ارسال نظرات