۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۱۹۶۸۵
حماس:

اظهارات عباس علیه مقاومت اسلامی غیرقابل توجیه است

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اظهارات محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه این جنبش و مقاومت فلسطین غیر قابل توجیه است.
سامي ابو زهري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامی ابو زهری از اعضا ارشد حماس با صدور بیانیه‎ای خاطر نشان کرد که اطلاعات و آمارهای مورد استناد عباس اشتباه و بی پایه و اساس است و ظلمی علیه ملت و مقاومت به شمار می رود که این پیروزی بزرگ را محقق کرده است.


ابو زهری با اشاره به دیدار قریب الوقوع دو جنبش فتح و حماس برای تکمیل گفتگوها و بررسی مساله اجرای دیگر مفاد توافق آشتی ملی، از عباس خواست که از طرح چنین مسائلی در رسانه‎ها خودداری کرده و اجازه دهد اختلاف نظرها از طریق گفتگو و تفاهم میان دو طرف حل شود.


گفتنی است عباس در جریان دیدار با خبرنگاران مصری در قاهره اعلام کرده بود که ما اجازه تداوم وضعیت کنونی در غزه را نخواهیم داد. وی همچنین حماس را به تشکیل دولت سایه متشکل از 27 سرپرست وزارتخانه در غزه متهم کرده و مدعی شده بود که این مساله مانع از فعالیت عملی دولت وحدت ملی شده است. عباس در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرده بود که در جنگ اخیر غزه تنها 50 نفر از فعالان حماس شهید شدند، اما شمار شهدای جنبش فتح 861 نفر بود./994/د102/ک


منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات