۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۱۹۷۲۹
جمعیت الوفاق بحرین:

تروریست‎ها درپی ایجاد رعب و وحشت در عراق هستند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن اقدامات تروریستی در کشورهای اسلامی بیان داشت که تروریست‎ها درپی ایجاد رعب و وحشت در عراق هستند.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در پیامی انفجارهای تروریستی عراق را محکوم کرد و تصریح کرد: هدف تروریست‌ها از انفجارهای اخیر، ایجاد رعب و وحشت در کشورهای اسلامی است.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین ایجاد و گسترش ناامنی در کشورهای اسلامی را هدف دیگر انفجارهای تروریستی خواند و اظهار داشت: جریان‎های تروریستی، دشمن اسلام و مسلمانان هستند. تروریست‎ها با انجام عملیات‎های وحشیانه نمی‎توانند مانع از پیشرفت عراق شوند.


در این پیام با تاکید بر گسترش وحدت در بین مردم عراق  آمده است: مردم عراق اعم از شیعه، سنی، مسیحی، یهودی، عرب، کرد، ترک و ایزدی باید حفظ وحدت را سر لوحه زندگی خود قرار دهند و بدون توجه به مسائل طایفه‎ای و مذهبی کشور عراق را از بحران نجات دهند.


جمعیت الوفاق اسلامی تاکید کرد: کشور عراق باید بر مبنای عقل، دین، منطق و انسانیت اداره و بر پایه گفت‎وگو و احترام استوار شود.

در پایان این پیام آمده است: جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خواستار برقراری و بازگشت امنیت، ثبات، آرامش و وحدت به کشور عراق است./994/ب903/ک
 

ارسال نظرات