۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۲۰۰۳۰
استاندار اصفهان:

هر چیزی که یادآور اندیشه امام راحل باشد محترم است

خبرگزاری رسا ـ استاندار اصفهان، گفت: تشکیل مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در زمان حیات ایشان، نشانگر ژرف نگری و اهمیت حراست و پاسداری از اندیشه های ایشان است.
استاندار اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان امروز در دیدار با مسؤولان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، گفت: بنده افتخار این را دارم که به عنوان کوچکترین پیرو خط امام و ادامه دهنده راه ایشان در این جلسه حضور دارم و مشارکت خود را اعلام می دارم.

 

وی با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) در زمان حیات خود بر تشکیل مؤسساتی همچون سپاه پاسداران، جهادسازندگی، بسیج مستضعفین، روز جهانی قدس تأکید داشتند؛ اظهار داشت: لزوم تشکیل این مؤسسات در آن زمان بر همگان آشکار نبود و با گذشت زمان برکات آن ها بر همه روشن شد.

 

استاندار اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در زمان حیات ایشان را نمونه بارز این ژرف نگری ها عنوان کرد و افزود: تشکیل این مؤسسه نشانگر اهمیت حراست، پاسداری و حفاظت از آثار و اندیشه های امام راحل است.

 

زرگرپور در ادامه اظهار داشت: در زمان حاضر با توجه به چالش های پیش رو بیش از هر زمان دیگر نیاز به رجوع به آثار حضرت امام خمینی(ره) احساس می شود و این مؤسسه باید در این راه فعالانه بکوشد.

 

وی با تأکید بر اینکه مؤسسه باید پیشرو در تبلیغ و نشر آثار امام راحل باشد، افزود: این امر در زمانی که در جامعه و در بین نخبگان اختلاف نظرهایی پیش می آید ضرورت دو چندان خواهد یافت.

 

زرگرپور در پایان برای هرگونه کمک و حمایت از این مؤسسه اعلام آمادگی کرد و افزود: هر چیزی که یادآور افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) باشد؛ برای ما عزیز و محترم است و از آن حمایت می کنیم./939/پ203/ب4

ارسال نظرات