۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۲۰۱۳۲
عالم اهل سنت سوریه:

گروه‌های مقاومت وحدت خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت سوریه گفت: گروه‌های مقاومت فلسطینی در برخی موارد با یکدیگر اختلاف دارند اما هدفی یکسان دارند و آن آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است.
الشيخ علاء الدين زعتري
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ علاء الدین زعتری در همایش بین الملی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین، اظهار داشت: در گوشه ای از جهان برادران و خواهران مسلمان بدون هیچ جرمی به خاک و خون کشیده می شوند. ما شاهد قتل مسلمانان به دست افرادی هستیم که خود را نیز مسلمان می دانند که این اتفاقات آینده جهان اسلام را بسیار نگران کننده کرده است.

این عالم سوری با بیان این‌که علما و مبلغان اسلام باید با تلاش خود مقاومت فلسطین را حمایت کنند، افزود: امروز منطقه شاهد حوادث گوناگونی است. ما نباید پیرو اشخاصی باشیم که به دنبال کشمش های نژادی و مذهبی هستند، چرا که اینگونه مسایل تنها موجب از بین رفتن وحدت خواهد شد.
وی تشکیل اتحادیه علمای مقاومت را عاملی مؤثر در گسترش مقاومت اسلامی دانست و اضافه کرد: این اتحادیه می‌تواند با هدف جلوگیری از درگیری‌های فرقه ای و نفوذ دشمنان در منطقه فعالیت کند. دولت سوریه کاملا با تأسیس این اتحادیه موافق است و مردم سوریه نیز در جهت حمایت از آزادی فلسطین از پای نخواهند نشست.
شیخ زعتری با تأکید بر این‌که مقاومت در برابر ظالمین امری واجب است، گفت: از مردم مسلمان فلسطین درخواست می‌کنم تا به مقاومت ادامه دهند و در این راه وحدت خود را حفظ کنند، هرچند گروه‌های مقاومت فلسطینی در برخی موارد با یکدیگر اختلاف دارند اما هدفی یکسان دارند و آن آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است./9598/پ202/ک

ارسال نظرات