۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۲۰۱۸۸
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

الگو برداری از بسیج در ایجاد بیداری اسلامی نشان از موفقیت این نیروی عظیم است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به الگو برداری از بسیج در راه اندازی مبارزات مردمی و ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای گوناگون، افزود: این الگوگیری نشان از موفقیت نیروی عظیم بسیج ایران اسلامی است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، ظهر امروز، در نخستین روز از سفر به شهرستان بروجرد، گفت: بسیجیان افرادی مخلص و تلاشگر هستند که بدون اعتنا به پست، مقام و منافع شخصی با هدف جلب رضایت خداوند فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت دشمن در جبهه جنگ نرم، بیان داشت: دشمنان اسلام با ابزار تبلیغاتی و شبکه های وابسته به خویش، به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نقدی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه برای مقابله با دسیسه های دشمن و شکست آنان در جنگ نرم باید غلبه خویش را به دشمن نشان دهند و اجازه ندهند دشمن به مطامع پلید خویش دست یابد.

الگوگیری از بسیج در ایجاد بیداری اسلامی کشورهای گوناگون نشان از موفقیت بسیج است

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به الگوگیری از بسیج در راه اندازی مبارزات مردمی و ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای گوناگون، افزود: این الگوگیری نشان از موفقیت نیروی عظیم بسیج ایران اسلامی است.

نقدی در ادامه یادآور شد: الگوگیری از بسیج در کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین که بیداری اسلامی در آنها جوانه زده، به خوبی مشاهده می‌شود.

نقدی افزود: با توجه به موفقیت جوانان بسیجی شهرستان بروجرد در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، تولیدی، ورزشی که موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند، انتظار از مردم این شهرستان بالا است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور شهرستان بروجرد را مهد پرورش مردان بزرگ دینی و علمی کشور دانست و خاطرنشان کرد: امید است در راستای تعالی و پیشرفت این شهرستان و در راه آگاه‌سازی آحاد جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمن، بیش از گذشته گام های مؤثری برداشته شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات