۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۲۰۴۱۱
نعیم قاسم :

آمریکا به دنبال ریشه کن کردن تروریسم نیست

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه با روزنامه لبنانی السفیر گفت : تحرکات بین المللی به ریاست آمریکا برای ریشه کنی خطر تکفیری ها جدی نیست.
لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با روزنامه لبنانی السفیر، گفت : اظهارات باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا معلوم و روشن است و مهار کردنی که از آن سخن گفت ، به معنای مشخص کردن خطرات و رها کردن برخی اهداف است.

 

شیخ قاسم افزود : با این حال آمریکا می خواهد که از داعش برای ارعاب کشورهایی خاص در منطقه خاورمیانه و نشان دادن این گروه تروریستی به عنوان مترسک در مناطقی خاص برای نیل به اهداف سیاسی خود خصوصاً در عراق و سوریه استفاده کند.

 

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت : اگر در سیاست های آمریکا به خوبی تعمق کنیم ، درمی یابیم که آمریکا می خواهد داعش به فعالیت خود در منطقه ادامه بدهد و تلاش می کند که دامنه فعالیت این گروه تروریستی به کشورهایِ متحدش کشیده نشود و نمی خواهد که این گروه را به کلی ریشه کن کند.

 

شیخ قاسم اعلام کرد : جار و جنجالی که در جهان درباره داعش به راه افتاده است ، ناشی از افسارگسیختگی این گروه تروریستی و نگرانی آمریکا و متحدانش از اقدامات پیش بینی نشده این گروه است./982/د102/ک 

ارسال نظرات