۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۲۰۴۳۸

همایش بین‌المللی شهید عارف حسینی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بین‌المللی مبارزه شهید سید عارف حسینی با صهیونیزم و جریان‌ها تکفیری به همت جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان برگزار شد.
جامعه المصطفي العالميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بین‌المللی مبارزه شهید سید عارف حسینی با صهیونیزم و جریان‌ها تکفیری برگزار شد.

 

این همایش از سوی جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان روز بیستم شهریور ماه سال 93 در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور طلاب و روحانیان این کشور برگزار شد.

 

در این مراسم ضمن سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعه المصطفی العالمیه، جمعی از روحانیان پاکستانی درباره شخصیت شهید عارف حسینی به ایراد سخن پرداختند.

 

هدف اصلی این همایش بین المللی تجدید میثاق و بازشناسی راه شهیدان به ویژه شهید عارف حسینی بود.

 

شناخت ابعاد مختلف و جنایات صهیونیست ها، وهابیت، جریان‌ها تکفیری، سلفی و گروهک‌های تروریستی همانند داعش از دیگر اهداف برگزار همایش بین المللی مبارزه شهید سید عارف حسینی با صهیونیزم و جریان‌ها تکفیری بود.

 

حجت‌الاسلام غلام محمد فخرالدین از روحانیان پاکستان در سخنانی ضمن بیان ابعاد گوناگون شخصیت شهید عارف حسینی، وی را از عالمان و مبارزان برجسته پاکستان با استکبار جهانی دانست.

 

وی افزود:هدف این شهید بزرگوار انتشار تفکر تشیع، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در میان مردم پاکستان بود.

 

این روحانی پاکستانی تشیع را مکتب ناب اسلام دانست و بیان داشت: حقیقت اسلام تشیع است که تمام تلاش شهید عارف حسینی نیز انتشار آن در پاکستان بود.

 

وی بیان داشت: شهید عارف حسینی با الگوگیری از امام راحل شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را در پاکستان طنین انداز کرد.

 

حجت‌الاسلام فخرالدین با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید «کسانی که در راه خدا جان باخته‌اند را مرده مپندارید؛ چرا که در نزد خدا بوده و روزی می‌گیرند».

 

این روحانی پاکستانی با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری در سطح جامعه اسلامی بیان داشت: تکفیری‌ها زاده آمریکا و صهیونیست برای مخدوش کردن چهره اسلام حقیقی هستند.

 

وی یادآور شد: امروز نیز مستکبران برای جلوگیری از انتشار اسلام حقیقی گروهک‌های تروریستی همانند داعش را ایجاد کرده که این افراد به قتل عام و خونریزی می‌پردازند./993/202/ع

ارسال نظرات