۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۲۰۹۴۹
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان:

شورای علمی، پژوهشی در مدارس علمیه لرستان راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: شورای پژوهشی در مدارس علمیه لرستان از مهر ماه سال جاری راه اندازی می شود.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این شورای علمی، پژوهشی از مهرماه در مدارس علمیه خواهران لرستان راه اندازی می شود.

وی با بیان این که شورای علمی پژوهشی در مدارس علمیه خواهران لرستان با حضور اساتید برجسته این استان تشکیل می شود، عنوان داشت: کارشناسان و اساتید پژوهشی حوزه، طلاب را در انجام امور پژوهشی راهنمایی می کنند.

مهرابی با اشاره به این که این شورا برای تصویب موضوعات تحقیقی و پژوهشی در مدارس علمیه راه‌اندازی شده است، افزود: طلاب می‌توانند از نظرات این شورا در امور تحقیقی خویش بهره‌مند شوند.

وی توسعه و افزایش سطح توانمندی پژوهشی طلاب و ارتقای فرهنگ تحقیق و پژوهش را از اهداف راه اندازی شورای علمی پژوهشی در مدارس علمیه بیان کرد.

مهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت طلاب در مسابقات «رشد و بانوی کرامت» و همچنین جشنواره علامه حلی از دیگر امور پژوهشی در مدارس علمیه خواهران لرستان است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به هدایت و نظارت مستمر بر طرح های پژوهشی طلاب مدارس علمیه، تصریح کرد: هدف از نظارت بر طرح ها و راهنمایی طلاب، بهره گیری مؤثر از نتایج انجام پژوهش ها است.

مهرابی در ادامه یادآور شد: برگزاری کارگاه مهارت های روش تدریس و کارگاه های پایان نامه نویسی از دیگر طرح های پیشنهادی حوزه علمه خواهران لرستان است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات