۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۲۱۲۰۴
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ قرآنی موجب رشد و تعالی جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان البرز فعالیت های قرآنی مناسبی داشته است گفت: امروز استان البرز در عرصه های مختلف قرآنی علیرغم نوپا بودن ممتاز بوده است.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه ها و در بخش برادران،که امروز در سالن همایش‌های بذر و نهال کرج برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه ها می تواند گامی موثر برای تبلیغ و ترویج بیش از پیش قرآن در جامعه باشد گفت: در استان البرز ظرفیت های مناسبی برای فعالیت های قرانی فراهم است.
 
 
 
وی با عنوان اینکه  تمام سرمایه های ما به برکت قرآن کریم است، گفت: قرآن کریم منشأ خیر و برکت در مسیر زندگی است، از این رو باید برای ترویج قرآن و آموزه های آن در سطح مساجد تلاش مضاعف داشت.
 
 
 
نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انس با قرآن بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است ادامه داد: تمسک به قرآن مانع از لغزش ها و انحرافات خواهد بود و بهترین راه برای مقابله با فعالیت های فرهنگی دشمنان است.
 
 
 
اکبریان به فعالیت های قرآنی سازمان سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: امروز سازمان اوقاف و امور خیریه به طور شایسته ای توانسته قرآن و فرهنگ قرآنی را در سطح استان فعال کند و در این راستا علی رغم نوپا بودن ممتاز بوده است.
 
 
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: جوانانی که با قرآن مانوس هستند به ندرت به انحراف کشیده می شوند از این رو تشویق جوانان به مفاهیم قرآنی باید در اولویت باشد.
 
 
 
اکبریان تصریح کرد: مدارس، دانشگاه ها، مساجد و حسینه ها پایگاه های مناسبی برای تبلیغ و ترویج قرآن و آموزه های قرآنی هستند از این رو باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
 
 
 
وی در پایان با تأکید بر لزوم تدبر در قرآن افزود: تدبر و تعقل در قرآن زمینه های رشد و سعادت انسان را فراهم می‌کند./9596/پ203/ب4
ارسال نظرات