۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۲۱۳۵۰
معاون مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی:

همه مستکبران عالم در برابر ایران ناتوان هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: همه مستکبران عالم در برابر تنها کشور قدرتمند منطقه یعنی ایران ناتوان هستند و این جمهوری اسلامی است که برای بسیاری از مسائل مهم تصمیم نهایی را می‌گیرد.
rtg

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نورسافت، محسن مسچی، معاون مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در جمع تعدادی از مستبصرین چهار کشور آفریقایی نیجریه، مالی، گینه بیسائو و غنا گفت: وحدت مسلمانان و شناخت دشمنان دو عامل برای رسیدن به پیروزی است.

 

مسچی ابراز کرد: آمریکا در طول یک قرن گذشته همواره خباثت‌های خود را در قالب جنگ، قتل عام و کودتا علیه ملت ایران روا داشته است که کوتای 28 مرداد یکی از این دشمنی‌های پلید در قبال ملت بصیر ایران بود.

 

وی با اشاره به تحولات اخیر عراق اظهار داشت: گروهک‌های ترورستی مثل داعش سگ‌های دست آموز ایالات متحده برای نابودی اسلام آن هم به نام اسلام هستند که بحمدلله با درایت و رهبریت مرجعیت شیعی در عراق اتحاد و وحدت مردمی حاکم شد که نتیجه آن سرنگونی این گروهک تروریستی خواهد بود.

 

معاون مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ادامه داد: اما در این نبرد نیابتی باز هم پیروزی با مسلمانان عالم خواهد بود البته این نیاز به وحدت و شناخت دشمن دارد.

 

مسچی تصریح کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی به عنوان یک بیماری و سرطان برای منطقه به جان مسلمانان فلسطین افتاد و در این میان شیخ نشین های منطقه در کمال وقاحت و بی شرمی ساکت مانده‌اند.

 

وی افزود: در این میان ایستادگی بی نظیر مردم غزه آبروی آمریکا، اسرائیل و اعراب را بیش از گذشته به باد داد.

 

 معاون مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به نقش بی‌بدیل ایران در ایستادگی و جبهه مقاومت منطقه اشاره کرد و گفت: همه مستکبران عالم در برابر تنها کشور قدرتمند منطقه یعنی ایران ناتوان هستند و این جمهوری اسلامی است که برای بسیاری از مسائل مهم تصمیم نهایی را می‌گیرد./998/د102/ی

ارسال نظرات